עבור לתוכן
  • חדשות

    העונה החדשה של Call of Duty: Warzone ו־Call of Duty: Black Ops Cold War הגיעו, ואיתם המון תוספות חדשות.

    העונה החדשה של ווארזון כבר כאן!

    העונה החדשה התחילה לפני כיומיים, והיא מלאה בתוכן. עם איוונט שישאר איתנו לשבועיים הקרובים, שינויים למפה, נשקים, דמויות, ומודים חדשים שמגיעים למשחק. 

    לשני המשחקים התווספו נשקים, הנשקים שיתווספו בשבוע הראשון של העונה הם FARA 83 Assault Rifle, נשק אוטומטי שבלט בגלל הנתונים המרשימים שלו. ניתן לקבל את הנשק ברמה 15 בבאטל פאס ולא צריך לקנות את הבאטל פאס בשביל להשיגו. LC10 SMG, שנראה שהוא יותר נשק ל־Cold War מאשר Warzone. בגלל המהירות שלוקח לו לכוון (עם התוספות הנכונות). הוא זמין ברמה 31 בבאטל פאס ולא צריך לקנות את הבאטל פאס בשביל להשיגו.  

    R1 Shadowhunter הולכת להיות ה‏־Crossbow השניה במשחק וכנראה אחת שמתאימה יותר לhip fire וקרבות קצרי מטווח. E-Tool Melee אם רציתם לקבור את האויבים שלכם עם האת חפירה הזה תוכלו. הוא ישמש כסכין רגילה, רק בעיצוב שונה. כנראה שיהיה לו מטווח קצת יותר ארוך אבל יותר זמן לכל מכה.  ZRG 20mm Sniper: חולמים על יריות בטווחים של 900 מטרים? עם הסנייפר הזה תוכלו. הסנייפר מיועד לטווחים רחוקים מאוד, ויש לו את ה־bullet velocity הכי גבוהה במשחק. 
    את כל שלושת הנשקים האלו תוכלו להשיג באתגרים בזמן העונה, אין תאריך מדויק, ואין דיוק על האתגרים שתצטרכו לעשות. 
    image.png.3b4e8501863e7d64d4fa3ae729c35976.png
    המוד החדש "Outbreak" הולך להיות המרכז של האיוונט שיקיף את המשחקים בזמן הקרוב, המוד יקח אתכם סביב כ־5 מפות שונות, שכל אחת מהן בגודל של מפת מולטיפלייר ב‏־Cold War. עם תוספות של רכבים, כן כן, רכבים בזומבים. שתוכלו לנהוג בהם, תוספות של סוגי זומבים חדשים, זומבים עם נשקים? זומבים במכונות? זומבים מוטציות? כל אלו יכללו ברשימת הזומבים שתראו במוד. תוכלו לראות גם דברים כמו עוד משימות, המשימות יהפכו לשונות ומשונות יותר במהלך שתתקדמו בשלבים. כל שלב יקח אתכם למפה אחרת, וכל מפה תביא משימה שונה. לפעמים תצטרכו לשמור על קוף ברכב עד שבודקים אם הוא הופך לזומבי או נשאב ל־Dark Aether. ומשימות אחרות יתנו לכם להגן על בית במשך קרוב ל־5 דקות. בזמן שאתם כלואים בתוכו, בלי דרך לקנות תחמושת, מגנים, או כל דבר שיכול לעזור לכם. image.png.a2d8c2bd10b7f101a45b1143d894f712.png
     

    עם המוד החדש גם תוספות חדשות התווספו לזומבים. Frenzied Guard, משהו חדש שנחשב "Field Upgrade" בהפעלת ה־Field Upgrade כל הזומבים יתייחסו רק לאדם שהפעיל את ה־Field Upgrade. כל הדאמג שהזומבים יתנו לאדם יהיו רק למגן (במקום הרוב למגן חלק לחיים עצמם) וכשהמגן ישבר הדאנג ילך לחיים של האדם. בשדרוג הראשון המגנים של אותו האדם יתוקנו למקסימום שלהם בהפעלת ה־Field Upgrade, בשדרוג השני תקבלו 10 אחוז מהמגן שלכם בחזרה על כל זומבי שתהרגו, בשלישי כל אויב שיגע בכם יתפוצץ. 

    גם רמה 4 ו־5 הולכים להצטרף לכל דבר שדורש Aetherium Crystal. על מנת לפתוח את הרמה הרביעית והחמישית עליכם לקבל Refined and Flawless Aetherium Crystals. שאלו סוגים חדשים של Aetherium Crystal, שיוסיפו דברים טובים יותר לכל פריט שדורש Aetherium Crystal. 

    בווארזון נוספו גם המון שינויים, שרובם מגיעים מהסיפור של Cold war. השינוי הכי גדול הוא הוספת הזומבים למשחק, הזומבים יהיו חלק מאזור "Shipwreck" שיהיו ההריסות של ספינת המסע, והזומבים שנשארו בתוכה. בספינה תוכלו למצוא דברים מאוד ממוצעים, אבל מספיק בשביל לרצוח המון זומבים. כל פעם תוכלו להפעיל את האיוונט במכונה מיוחדת, שתתן לכם פרסים על מספר הזומבים שתהרגו. האזורים החדשים שנוספו הם באזורים 

    Jarvdinsk Spomenik above the Arklov Peak Military Base

    Zoszni Spomenik southeast of the Novi Grazna Hills

    Styor Spomenik in Tavorsk Park 
    והם הולכים להיות משגרי מטענים גרעיניים, פעילים. בתוכם נמצאים הטילים הגרעיניים, ותיבות מלאות בלוט איכותי. אזור מומלץ לקפיצה במידה ואתם פחות מ־3. 
    image.png.8a3658d2bd89d08dd33c3a64b9019051.png
    אהבתם את העונה החדשה? שכחנו משהו? כתבו לנו בתגובות!! 

    Liel442

    תחביבים: אין.. זאת הסיבה שאני בצוות
    המוטו שלי לחיים: אל תלמדו מ"מוטו" של אנשים אחרים חוץ מעצמכם

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...