עבור לתוכן
  • חדשות

    הפרויקטים החדשים של מארוול!

    עתיד מארוול!

    בתאריך 21/07/2022 התרחש אירוע הקומיק קון, קומיק קון הוא אירוע שמתקיים כל שנה, האירוע מתקיים באזורים שונים בעולם כגון: סן דייגו, קליפורניה, ארצות הברית וכו...
    אנשים מכל רחבי העולם מתכנסים בקומיק קון לתערוכות ותחרויות קוספליי, אפשר להחשיב את זה כמו מפגש גיקים של של קומיקס ופנטזיה. השנה בקומיק קון 2022 Kevin Feige (נשיא אולפני מארוול) הכריז על לא מעט דברים, הוא הכריז על סיום פייז 4 ותחילת פייז 5 ואפילו קצת על פייז 6. לדברים פחות מרגשים שיצאו יום לפניי כל ההכרזות האלה, יצא עוד טריילר ל She Hulk בטריילר אפשר לראות את וואנג מגיע ומבקש את העזרה שלה, ובסוף הטריילר אפילו אפשר לראות את Daredevil מופיע בחליפה טיפה שונה וצהובה (החליפה מהקומיקס). המעריצים עדיין לא שמחים מהצורה של ה CGI אבל לא נראה שזה ישתנה, הסדרה תצא בתאריך 17 באוגוסט, לפני זה בתאריך 10 לאוגוסט תצא סדרה לגרוט בדיסני פלוס, אין הרבה מידע חוץ מזה שגרוט חמוד. יום לפני ההכרזות המיוחדות הכריזו על כמה סדרות אנימציה כגון: X-Men ’97, עונה שנייה ל What If, סדרה חדשה בשם Spider-Man: Freshman Year (קאסט הדמויות כבר הוכרז וגם דרדוויל יופיע וידובב על ידיי השחקן המקורי שלו "צ'ארלי קוקס"), ולבסוף Marvel Zombies, נראה שכל הסדרות האלה יגיעו לדיסני פלוס בעתיד.

    image.thumb.png.a7ee65b889e3537e5b5f7c23c02d39f3.png

    הסרט הבא שנקבל מבית מארוול הוא: "Ant-Man and the Wasp: Quantumania" שיצא בתאריך 17 בפברואר 2023, לאחר מכן אנחנו מקבלים את הסדרה "Secret Invasion" שצפויה להיות קצרה ולצאת באביב 2023, לאחר מכן בתאריך ה 5 במאי 2023 צפוי לצאת הווליום האחרון של שומרי הגלקסיה (ווליום 3). בקיץ 2023 נקבל את הסדרה "Echo", ואז גם תקופת הקיץ של 2023 נקבל את העונה השנייה של "Loki", ואז ביולי 28 בשנת 2023 נקבל את הסרט "The Marvels", ואז בתאריך 3 בנובמבר נקבל את הסדרה "Blade", ואז בסתיו 2023 נקבל סדרה בשם "Ironheart" שצפויה להיות ההמשך של איירון מאן. ולקראת סוף 2023 (או אפילו תחילת 2024) נקבל את הסדרה של אגאתה "Agatha: Coven of Chaos" ששונה לו השם. והכי מרגש, עונה חדשה ל Daredevil בשם "Daredevil: Born again", עדיין לא ברור על מה תהיה העונה אבל אושר שהשחקן המקורי של דרדוויל יחזור וגם של קינגפין, העונה תכיל נכון להרגע 18 פרקים ותצא באביב 2024. בתאריך 3 למאי 2024 נקבל סרט חדש בשם "Captain America: New World Order", ולבסוף הסרט שיסגור את פייז 5 "Thunderbolts" שיצא ביולי 26 בתאריך 2024. פייז 6 יתחיל עם שלושה סרטים חדשים, סרט חדש על ארבעת המופלאים ושני סרטים חדשים של האוונגרס' בשם " Avengers: The Kang Dynasty" ו "Avengers: Secret Wars".

    staraf

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים: Stay Frosty

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...