עבור לתוכן
  • חדשות

    הרחבה חדשה למשחק Rust מביאה איתה כלי נגינה חדשים

    החבילה כוללת עשרה כלים שונים ותאפשר לכם לחבר מקלדת חיצונית לנגינה.

    Rust הוא משחק הישרדות בו אתם מתחילים על אי עם אבן ולפיד, ומשם מתחילים לבנות לכם בסיס, להשיג נשקים ולהילחם עם שחקנים. השבוע, יצא למשחק עדכון חדש הכולל בתוכו הרחבה אותה תוכלו לקנות ולקבל עשרה כלי נגינה חדשים, אותם תוכלו ליצור בשרתי המשחק השונים. צפו בטריילר:

     

     

    החבילה כוללת כני נגינה רגילים כגון פסנתר, מערכת תופים, בס, סוזאפון, חלילי פאן ופעמון, וגם כלים מאולתרים ומוזרים כמו גיטרה שעשויה מג'ריקן, חצוצרה שעשויה מפומפיה, תוף מריים עשוי מפחיות שימורים, ואפילו קסילופון העשוי מעצמות. בשביל להכין את הכלים תצטרכו להשתמש בשולחן עבודה ברמה 1 לפחות. במידה וחבר שלכם קונה את החבילה, הוא יוכל להכין כלי נגינה ולתת לכם אותו בשביל שתנגנו בו בלי שום בעיה.

     

    בשביל לנגן בכלי הנגינה השונים, תוכלו להגדיר בהגדרות המשחק מקשים משלכם לכל תו, וכפתור שישנה אוקטבות. במידה ויש לכם מקלדת MIDI חיצונית, תוכלו לחבר אותה ולנגן במשחק. כמו כן, הכפתורים שתגדירו ישמשו אותכם גם לגיטרה הרגילה, אותה תוכלו למצוא ברחבי העולם. כמובן שכמו בכל עדכון העדכון כלל מספר תיקוני בעיות, שיפורים קטנים, ועדכון נוסף המאפשר לכם לראות את הרגליים שלכם בזמן שאתם מסתכלים אל הרצפה. מחיר החבילה הוא 34 שקלים, וכרגע ניתן לקנות אותה ב-10% הנחה עד ל-12 לדצמבר. מה אתם חושבים על ההרחבה הזו? אתם משחקים במשחק Rust?

    שתפו אותנו בתגובות!

    Bison

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    אחלה כתבה.

    אני אישית לא משחק בראסט אבל נשמע אחלה הרחבה.

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...