עבור לתוכן
  • חדשות

    חדשות השבוע של Nintendo!

    חדשות השבוע של נינטנדו!

    Nintendo פתחה את השקות שנת 2021 בצורה מאוד טובה, עם משחק חדש של מריו לכבוד 35 שנה למשחק, בנוסף הייתה גם ההשקה של המשחק הבא בסדרת Splatoon ושלא נשכח את המשחק הבא בסדרת Pokemon שהוכרז לפי כחודשיים ויצא בתחילת אפריל. השבוע Nintendo הכריזה על כמה משחקים נוספים שיצטרפו לקונסולות שלהם.

     

    המשחק הראשון ש־Nintendo הכריזה עליו הוא המשחק Mario Golf: Super Rush. המשחק הוא משחק גולף הכולל את הדמויות מסדרת המשחק מריו, המשחק יהיה זמין למכירה בתאריך ה־25 ליוני ויעלה כ60$. בקונסולות ה־Switch יש את אופציית הסנכרון עם השלט שתיתן למשתמש לבצע חבטה במשחק בעזרת הנעת השלט ולא בעזרת הכפתורים עליו. 

    דבר נוסף ש־Nintendo שחררה השבוע זה את גרסת ה־Switch למשחק המוכר Fall Guys, המשחק עדיין לא הגיע לקונסולות אך הוא יגיע בקרוב ולפי ההשערות כרגע יעלה כ־15$.

    עוד נושא שעלה השבוע ב־Nintendo הוא חגיגת 35 שנה לכבוד יציאת סדרת המשחקים המוכרת Zelda. החברה Nintendo לא הגיבה לאירוע, מה שהפתיע את הקהילה כיוון שבדרך כלל הם מפרסמים סרטון ביוטיוב או רושמים על זה בטוויטר כמו שקרה עם החגיגות למשחק מריו לפני כמה חודשים אבל הפעם היה שקט מצד Nintendo ולא ידוע עדיין אם זה מכוון או שהם פשוט שכחו מכך.

    Orisygal

    תחביבים: גיימינג
    המוטו שלי לחיים: כשאתה מבולבל זרת אל על!!

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...