עבור לתוכן
  • חדשות

    טיזר מיוחד חושף את זהותו של מי שיכול להיות הגיבור ה27 של אוברוואטץ'

    האם גיבור מספר 27 נחשף במהלך ציוץ או שזה דווקא משהו אחר?

    מאז שגיבורה מספר 26, מוירה יצאה והגיעה לשרתים החיים עברו כבר שלושה חודשים ונראה כי על פי לוח זמני פרסום הגיבורים, גיבור מספר 27 נמצא כבר בפתח.

    בציוץ שהועלה דרך חשבון הטוייטר הרשמי של אוברוואטץ' נראה כי מוצג סיפור ממבט ראשון של אנה אמארי (גיבורה במשחק) על הרקע למבצע והמבצע עצמו של מה שקרוי מבצע "כיפה לבנה".

     

     

     

    "[נחשף] דוח פעולה: מבצע 'כיפה לבנה'

    צוות משימה תחת פיקודי, סרן אנה אמארי, נשלח לפרברי איסטנבול, טורקיה להתמודד עם התאים הנותרים של התנגדות האומניקים. אנשים הכוללים את סגן ריינהארדט וילהלם, צ'יף טורביורן לינדהולם ורב טוראי אמרה סאריוגלו.(..)"

     

    בציוץ ניתן לראות תיאור מסוים של הקרב והנחה כמעט ברורה על טורביורן שמת בקרב (מה שכנראה לא קרה) אך עדיף להתמקד דווקא בפירוט הדמויות, את הדוברת אנו מכירים והיא סרן אנה אמארי (Ana) ואת עמיתיה למבצע, ריינהארדט וילהלם (Reinhardt) וטורביורן לינדהולם (Torbjorn) אך לראשונה קופץ שם שונה שלא הכרנו לפני והוא רב טוראי אמרה סאריוגלו (Emre Sarioglu) בפעולה שמתרחשת בטורקיה ועם שם כמו שלו ניתן להבין בקלות שהוא בעל מקורות טורקיים והוא בהחלט עשוי להיות הגיבור ה27 או שמא אפילו סמל לאירוע חדש זהה לאירוע הUprising בשנה שעברה, שכן מאפייני ההודעה ועיתוי ההודעה חולקים מכנה משותף.

     

    • אהבתי 2
    • אהבה 1
    MitMan

    תחביבים: משחקי MOBA וeSports
    המוטו שלי לחיים: אם החיים נותנים לך לימונים, אתה שיכור.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...