עבור לתוכן
  • חדשות

    יוביסופט תכריז על הAssassin's Creed החדש בE3!

    הודלפו הרבה מאוד דברים לגבי הAssassin's Creed החדש. ביניהם גם שהגיבור הראשי כנראה יהיה חלק מעם ישראל.

    ב-12 ביוני, במסגרת תערוכת E3 2017, יוביסופט תכריז על כותר ההמשך בסדרת Assassin's Creed.

     

    בתקופה האחרונה היו הרבה מאוד שמועות ברשת על המשחק החדש בסדרת המשחקים המפורסמת. אמש, יוביסופט אישרה זאת רשמית ופרסמה טיזר בעמוד הטוויטר שלה עם המשפט: "עידן חדש מתחיל", מה שמסתדר עם שמועות שהמשחק החדש יתרחש במצרים ושמו יהיה: Assassin's Creed: Origins או Empire. 

    את הפוסט תוכלון למצוא כאן:

     

     

     

    מספר נקודות שהודלפו בפורום Reddit:

     

    תהיה שיטת סריקה חדשה, השיטה תהיה בדמות נשר. מה שאומר שזה המשחק הראשון שלא נצטרך לעלות על בניינים גבוהים כדי לסרוק אזורים במפה, נוכל פשוט להשתמש בנשר. אך יש לציין שהטווח תזוזה של הנשר מוגבל ואינו יכול לזוז רחוק מדי מהשחקן.

     

    הדלפה נוספת מדברת על זהות הגיבור הראשי. הגיבור הראשי יהיה זכר, בעל שורשים ממקומות שונים. נתחיל את המשחק כשאנחנו כבר מאומנים כרוצחים ויהיה לנו צוות שיעזור לנו להשלים את המשימות, שכמו במשחקים הקודמים תינתן לו ע"י וויליאם. וויליאם, שון ורבקה יופיעו במשחק החדש. בנוסף, במהלך המשחק נחזור ליציאת מצריים וחציית ים סוף ואף תהיה לנו שם משימה, למרות שזה לא חלק מהסיפור הראשי של המשחק.

     

    ככל הנראה, המשחק מתרחש בין שנת 1400 לפני הספירה לשנת 1200 לפני הספירה, במהלך תקופת המלכים במצרים.

     

    main_24257_1494190420.jpeg.4d3e07ea0c2ad3d89f62d40feaa0d765.jpeg

     

    במשחק לא יכללו קרבות בים, אבל כן נוכל להשתמש בסירות למעבר ממקום למקום. מפת המשחק מתוארת כמדהימה, ותמיד יהיה עדיף לשוט בסירה מאשר לעשות Fast Travel. ניתן יהיה לשוט לים התיכון עם הסירה, מה שאומר שמפת המשחק ענקית. במשחק תהיה מוזיקה בהתאם לאזור שאנו נמצאים בו. המפתחים עבדו הרבה מאוד על הסיפור של המשחק, מה שאומר שכנראה לא יהיה מצב מולטיפלייר, אך זה לא אומר שהוא לא יצא בעדכונים מאוחרים יותר.

     

    צוות הפיתוח השקיע המון עבודה בריאליסטיות, יש הרבה מאוד איים, אזורים טרופיים ועוד. הגיבור הראשי הוא בעצם גרסא שקטה של אלטאיר(המשחק הראשון), התכנון הוא לעשות טרילוגיה חדשה. בראשון הוא במצרים, בשני ביוון, אך אין פרטים לגבי השלישי. לפי דיווחים מסתבר שהדמות הראשית תהיה חלק מעם ישראל.

     

    main_24320_1494789239.jpeg.c4c9501259d1f3ac56e25cb1a8d19bb4.jpeg

     

    בתחילת המשחק לדמות הראשית אין שם, למרות שחלק מהדמויות קוראות לו Shed, על שמו של אל מהמיתולוגיה המצרית. רוב הסיפור הראשי מתעסק בהצלת עם ישראל מעבדות. כמו במשחקים אחרים, למשחק יש Skill Points המסודרים כעץ כשרונות עם שלושה ענפים: התגנבות, לחימה ותנועה. ההבדלים בין הענפים השונים הם גדולים. כמות הסקילים שיכולו להיות מופעיל בבת אחת הם מוגבלים. מבחינת לבוש ותלבושות, המשחק דומה למשחק Assassin's Creed: Unity.

     

    מה דעתכם? האם המשחק החדש בסדרה יצליח?

    נשמח לשמוע!

     

     

    Steve

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    wow wow wow  משחק פצצה נשמע

    לפני ב-18.5.2017 ב 14:14 MoltioN אמר:

    נראה קטלני רוב הסיכויים שאני אקנה

    וחוץ מיזה למה לקנות שאפשר לאישאר ולחכות שתיצא פריצה ביגלל שכניראה לא יהיה multiplayer אז זה יהיה יותר קל לאנשים לפרוץ אותו

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...