עבור לתוכן
  • חדשות

    כל ההכרזות שיצאו בטנו קון 2022

    העדכונים החדשים שיוצאים לוורפרים!

    בכל שנה חברת המשחקים Digital Extremes מארחת אירוע בשם TennoCon, הטנו קון הוא כנס בו אנשים מכל רחבי העולם מגיעים בכדי לשמוע את ההכרזות שיוצא למשחק Warframe, כבר כמה שנים שבגלל הקורונה זה הפסיק להיות כנס למשחק ופשוט נהיה לייב סטרים ארוך של כמה שעות. בתאריך 16/07/2022 התרחש אירוע TennoCon 2022, והוכרזו לא מעט דברים, לא רק שהוכרזו דברים חדשים למשחק גם הודיעו על השינוי בקבוצה האחראית על המשחק, סטיב סינקלייר (הקרייטיב דיירקטור) עוזב את הטים של Warframe ועובר לעבוד על משחק חדש בשם Soulframe, הקרייטיב דיירקטור החדשה היא רבקה פורד, בנוסף היו עוד כמה שינויים מבחינת קבוצת הפיתוח אבל זה היה השינוי הכי משמעותי. בנוסף הוכרז הפריים החדש, Khora Prime, למעשה היא יצאה כמה שעות לפני שהיא באמת הוכרזה אבל זה מכיוון שלא יכלו לעשות את העדכון באמצע הסטרים, גם החתול שלה קיבל גרסה פריים, בנוסף כל מי שצפה בסטרים קיבל טיטניה פריים בחינם! שבדיוק גם קיבלה סקין חדש בסטייל מכני.

    image.thumb.png.530c9c4bf3c2b2f77f794c0020eacaad.png

    ולשינויים של המשחק, לאחר 3 שנים המשימה שהוכרזה בשנת 2019 The Duviri Paradox סוף סוף קיבלה חשיפה, המשימה צפוייה לצאת בחורף 2022 והגמפליי כבר נחשף בטנו קון. המיקום של המשימה בtimeline של המשחק הוא בעייתי וצפוי להיות בהתחלה, מן הסתם שמי שכבר בסוף המשחק עדיין יוכל לשחק במשימה, מהגמפליי שנחשף לנו בטנו קון אפשר לראות הרבה, הסוס (שגם הוכרז ב2019) שכל הקהילה התחננה שיהיה זמין ולא רק לטריילר באמת יהיה חלק מהמשחק! לא רק שהוא יהיה חלק מהמשחק כל האזור עולם פתוח שיצא עם המשימה בנוי עליו ולכן המכניקה שלו תעבוד בצורה חלקה לא כמו האוברבורד והארקווינג, בנוסף הסוס יכול לעוף (או לפחות לעשות גליידינג), יהיה אפשר לשנות לו את הצבעים ויהיה לו כמה גרסאות. לפני שכל זה יצא כנראה תצא עוד משימה המובססת על קאל, על פי הסטרים אפשר לראות שהולך לצאת לו גם סטיילים חדשים לתלבושות שלו, מה שמרמז שהוא לא יהיה זמין רק לקווסט ואולי יהיה אפשר לשחק איתו בגיים מוד חדש ומיוחד שיצא בעתיד, בנוסף כנראה נפגוש ארקון חדש בקווסט הזו. המשחק זמין בפלטפורמות: PC, 
    סוויץ, בפלייסטיישן 4 ו 5, וגם באקס בוקס אחד וגם בסיריס אקס (בנוסף הוכרז שהם מתקדמים עם הקרוס פליי), בנוסף המשחק חינם וזמין בסטים ובאפיק גיימס.

    staraf

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים: Stay Frosty

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...