עבור לתוכן
  • חדשות

    כל מה שאתם צריכים לדעת על עונה 6 ב-Call of Duty: Modern Warfare

    עונה 6 של Call of Duty: Modern Warfare כבר באוויר, ריכזנו עבורכם כל מה שאתם צריכים לדעת עליה!

    העונה השישית ל-Call of Duty: Modern Warfare כבר כאן. העדכון מעניק לנו נשקים, מפות ומודים חדשים, לצד באטל פאס, שמרענן את המשחק. נתחיל מ־Warzone. למוד הבאטל רויאל המוצלח של המשחק מגיעים מספר שינויים גדולים: הראשון הוא שינוי לרכבות במשחק: Verdansk – Subway Fast Travel System. רכבות היו חלק מהמשחק בעונה האחרונה, ונראה שהן קיבלו שדרוג, הרכבת הקיימת במשחק השתדרגה לרכבת תחתית כמו בימינו, שתקיף את כל המפה וככל הנראה תהווה מוקד להמון קרבות. שינוי נוסף הוא מוד חדש שייקרא Armored Royale, והוא משחק אקשן של רכבים משוריינים, במקרה של ווארזון הרכב "Cargo Truck" שוריין והוענק לכל רכב תותחן, ככה שתוכלו להגן על עצמכם. החיים של הרכב שלכם = החיים שלכם. וניתן לתקן אותו ובכך "להחלים" בתחנות מוגדרות לכך מראש. בנוסף לכל אלו, גם הוכנסו כ-20 נשקים חדשים למשחק, אותם תוכלו למצוא בעולם המשחק ובתיבות שונות. 

    MW-S6-Announce-Subway.thumb.png.48a9bb472834c91a2b565125cc54678b.png

    במוד המולטיפלייר, נוספו גם כן דברים חדשים. כמו מפות חדשות, (Station (Gunfight Map- מפת מסלולי רכבות נטושה שהפכה לשדה קרב "rural Kastovia train station" שהופכת את שדה הקרב למסובך בכך ששחקנים יכולים להתחבא בתוך הרכבות הנטושות. (Broadcast (6v6 Map - מבוסס על האזור "TV station" ב־Warzone. אתם תהיו ממוקמים במשימה 'Charlie Don't Surf' מ2007 ב־Call of Duty 4: Modern Warfare. בנוסף לזה, המפה( Tank Factory (6v6 and 10v10 - המפה שהיא באמת מפעל לייצור טנקים, מפה שמלאה במקומות מיוחדים, טריקים ושטיקים שיתנו לכם את ההריגה או את המחבוא שיעזור לכם לנצח במשחק. המפה עשויה מ־2 בניינים גדולים של המפעל. (Verdansk Riverside (Ground War Map- המפה נמצאת ליד ה־Frozen Gora River ועכשיו שחקני המולטיפלייר יוכלו לשחק בה.

    MW-Warzone-season-6.thumb.png.27ad7da381e43a4e6bbc6147842eec8c.png

    העונה תוסיף כאמור עוד מודים למשחק:
    - Killstreak Confirmed Mode- בדיוק כמו ב-Kill Confirmed, תצטרכו לאסוף תגים מהאויבים שתהרו, אך אסיפת התגים על כל הריגה במוד זה תזכה את השחקן בעוד נקודות ל־Killstreak.
    - Gun Game TDM Mode- המוד משלב את שני המודים ביחד, כל הריגה תביא לכם נשק חדש ותחליף את הישן, שתי הקבוצת נלחמות והמנצחת היא הראשונה שתגיע לכמות נקודת מסוימת. 
    - Headquarters Firefight Mode- המוד הופך את החזרה לחיים ללא אפשרית אחרי כל מוות לא אפשרי כשהנקודות נתפסות.
    - Hardpoint Hills and Kills Mode- תפיסת אזורים מעניקה לכם נקודות, גם הריגות.
    Trials and Officer Challenge Ribbons- הרבה מאוד אתגרים חדשים נוספו למשחק, Juggernaut Trial, Quad/ Helicopter Races and Free Roam side missions. כל אלו הן משימות שיעזרו לכם לעלות רמות ולצבור XP
     



    אין עונה חדשה בלי באטל פאס כמובן, וגם עונה 6 תגיע עם באטל פאס שיעניק לכם בין היתר גישה אוטומטית ל־Farah Operator, דמות מהסיפור של הראשי של המשחק. כמו גם גישה לכמה סקינים ביניהם ה-"Poloski" של הדמות מינוטאור, וה-Gilded Arm, סקין ל-AR.  זאת כמובן לצד נשקים שונים שיפוזרו ברמות השונות של הפאס העונתי. 

    קפצתם כבר לעונה 6? מה דעתכם עליה עד עכשיו? שתפו אותנו בתגובות! 

    • אהבתי 1
    Liel442

    תחביבים: אין.. זאת הסיבה שאני בצוות
    המוטו שלי לחיים: אל תלמדו מ"מוטו" של אנשים אחרים חוץ מעצמכם

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...