עבור לתוכן
  • חדשות

    כרטיסי המסך החדשים של Nvidia

    Nvidia יוצאת עם כרטיסי מסך חדשים!

    חברת כרטיסי המסך "Nvidia" הוציאה סדרת כרטיסי מסך מוזלים ומשופרים שיכולים להתאים כמעט לכל כיס. לכרטיסי המסך החדשים יש שינוי עצום בביצועים, באיכות, בחדות וב־"FPS", לעומת סדרת ה־''RTX 20 Series", תוך שמירה על הבדלי ביצועים קטנים בין כרטיסי המסך היותר חזקים של "RTX 30 Series" . לכל גרסת ה-"RTX 30 Series" יצאה אפשרות חדשה שנקראת "DLSS" אפשרות זאת מותקנת על כרטיסי המסך, ובעזרתה כל הביצועים של הסדרה יהיו באיכות יותר טובה ובכמות פריימים מרובה בהרבה יחסית לכרטיסי מסך נטולי "DLSS". בנוסף, לאפשרות החדשה יצאו עוד שיפורים בביצועים בלוח השבבים שבתוך כרטיסי המסך שמביאים בוסט ל-"FPS" ואיכות יותר טובה. את החידושים אתם תוכלו לראות בתמונה הבאה.
    image0.jpg?width=960&height=465

    לפטופי הגיימינג החדשים שהגיעו עם כרטיסי המסך יכילו את כל הבוסטים שיש בכרטיסי המסך, וגם את הדרייברים החדשים שחברת "Nvidia" הוציאו. "Nvenc" הוא דרייבר נוסף לכרטיסי המסך (חוץ מהתוכנה "GeForce Experience") שמשפר את הדיוק של הפיקסלים וחדותם, ומתאים את דרישות התוכנה לדרישות החומרה. בנוסף, קיים דרייבר נוסף המשפר את חדות המיקרופון ושמו הוא "Nvidia Broadcast". תוכנה זו קיימת עוד מתקופת סדרת ה "RTX 20 Series". למחשבים הניידים בעלי כרטיסי המסך החדשים ("3060 RTX" ומעלה), תפתח האופציה לשימוש ב-"RTX GPU", אפשרות המאפשרת שיתוף פעולה רציף בין כרטיס המסך למעבד. דבר זה נועד להביא מקסימום איכות וביצועים.

    gsmarena_001.png?width=702&height=468

    עם יציאתם של כרטיסי המסך החדשים, חברת "Nvidia" הודיעה שהיא בתהליך עם מפתחי משחקים מוכרים, במטרה ליצור שיתוף פעולה שיעזור למשחק לקלוט את כרטיסי המסך של "Nvidia" בצורה טובה ונוחה יותר למשתמש. מפתחי המשחק יקחו את כרטיסי המסך של "Nvidia" ויחברו לזה יתרון נוסף במשחק כמו ב-FPS, באיכות, דיוק צבעים וכו'. רוב תוכנות העריכה המוכרות בעולם רצות פי כמה וכמה יותר טוב על כרטיס מסך מבית "Nvidia" מאשר  כרטיס מסך מבית "AMD", והסיבה המרכזית היא אפשרויות האצת חומרה למשל "DLSS".
     

    itamar12343

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...