עבור לתוכן
  • חדשות

    מבצעי בלאק פריידי לשחקני המחשב

    שחקני מחשב? צוות הכתבים של YourGame דואג לכם.

    עם כניסת החגים ריכזנו עבורכם מגוון רחב של משחקים, אביזרים, ואפילו דברים קטנים שתוכלו לרכוש במחיר מוזל במהלך בלאק פריידי. תוכלו למצוא קישורים לעסקים ישראליים ומגוון מקומות כמו אמזון ו-Ebay בשביל המבצעים החמים. הדבר המעניין ביותר כרגע אלו ההנחות ש־Steam מציעה. עד לראשון בדצמבר תוכלו להנות מהנחות לרוב החנות של סטים, מפתחות ומפרסמות גדולות של משחקים כמו EA ,Bethesda, ועוד. ניתן לכם להחליט איזה משחק תיקחו בסטים, ההנחות טובות מדי בשביל שיהיה אפשר להחליט על כמה משחקים מסוימים. 

    באמזון תוכלו להנות מהרבה מוצרים מוזלים, חלק מכם שרצו להזמין מחשב, מחשב הגיימינג במחיר הטוב ביותר שמעניק את החוויה שכל גיימר מבקש, הוא המחשב הזה, (המחשב לא זמין כרגע) בשביל המחיר שנותנים לנו, לקבל מותק שכזו זאת מתנה. אתם אומנם תצטרכו להוסיף HDD אבל זאת לא הולכת להיות בעיה. עם 1TB SSD שאתם מקבלים.  המחשב מעניק לכם את 2070 סופר ואת Ryzen 7 3700X המשובח. בנוסף לכל מה שגיימר בימינו  צריך, כמו 16 גיגה ראם, ו־SSD טוב. המחשב מעניק לכם  גם עם מחשב של 5000 שקלים שלא יתפוס לכם הרבה מקום, מה לגבי עכבר מקלדת ומסך? המקלדת המומלצת מצוות יורגיים היא ה־Corsair K95. המקלדת של Crosair שקיבלה ציונים מעולים, עם 6 מקשים נוספים למקרו, ומשטח ליד. אבל למי שאין כסף לבזבז על מקלדת של 500 שקלים, במחיר יותר הגיוני תוכלו למצוא את Redragon K556 RGB ב־160 שקלים, המקלדת מתאימה לכל כיס ומביאה חוויה של מקלדות בשווי כפול. 

    בנושא העכברים, התשובה היא מאוד פשוטה. Razer DeathAdder. העכבר הכי פשוט וטוב של רייזר, עם 16 אלף DPI וכל מה שגיימר  צריך במחיר טוב. העכבר מכר 10 מיליון יחידות, מה שנותן לו שם מבטיח בקהילת הגיימינג. לגבי מסכים, היינו מציעים לכם לא להזמין מסך מחו"ל בגלל הסיכויים שלו להרס במשלוח.  נמליץ לכם על המסך  Asus VG24VQ 23.6 בגלל הפאנל האיכותי, 144Hz, ו־1MS שהמסך מציע. האוזניות הכי מומלצות הולכות להיות HyperX Cloud II האוזניות מומל צות בגלל הנוחות, המחיר, והסאונד שהאוזניות מספקות. 
    01aw3A1YZI0IvVgBMK008Nu-1..1569486973.jp
    אם חשבתם על לשדרג את המחשב או את העמדה שלכם, זה הזמן! מקווים שעזרנו. במידה ולא, הנה עוד כמה דברים שאולי יוכלו לעניין אותכם. אתר המבצעים של KSP, פד העכבר המומלץ על ידינו. במידה והייתם רוצים לראות עוד קישורים או היו דברים שפיספסנו, תשאירו קישור בתגובות ותעזרו לחברים! 

    Liel442

    תחביבים: אין.. זאת הסיבה שאני בצוות
    המוטו שלי לחיים: אל תלמדו מ"מוטו" של אנשים אחרים חוץ מעצמכם

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...