עבור לתוכן
  • חדשות

    מעבדי AMD וכרטיסי המסך החדשים של Nvidia, יחסינו לאן?

    עיכובים, מעבדים, וחובבי מחשבים.

    תאריך היציאה של ה- GeForce RTX 3080 הוא בינואר, כך אמרו מנהלי WCCFTech. אנחנו מקווים שהשבבים יגיעו בזמן, כי לפי הדיווחים מעבדי AMD מתעכבים. סדרת GPU הולכת לכלול סדרת שבבים והם: 3080, 3070 ו- 3060. הראשונים שיצאו  בינואר הם ה-3080 ו- 3070, כאשר ASUS ו- MSI הם יכולות להיות שותפות ממש טובות להשקה.

    מנהלי WCCF משערים שהשבבים של Ampere והמעבדים של AMD יהיו שילוב מנצח. בעבר, ה-GPU הזמין ביותר היה מחשב נייד עם שבב של Renoir של שמונה ליבות של AMD והוא התאים אך ורק לRTX 2060 .אבל, לפי הדיווחים "רנואר מוגבל לשמונה נתיבי PCIe Gen 3 בלבד" וממה שציינו הבנו בעצם שהשובב כבר לא כזה שימושי ל־GPU מתקדם. למי שלא יודע יש מעבד נייד בשם Cezanne של AMD והוא יהיה ממותג עם השם Ryzen 5000. לשמחתנו בזכות המעבד Ryzen 5000 יפתור בעיית הפיגור של AMD במחשבים הניידים וגם יפתח דרך לשילוב מנצח של Nvidia ו־AMD.
    image.png
    לגבי המחירים, מחשבים שמופעלים על ידי 3060 יעלו בסביבות ה־999 דולר לפחות, לעומת ה־3070 שיעלה בסביבות ה־1299 לפחות והאחרון הוא ה- 3080 שיעלה לפחות 1999 דולר, אנחנו מצפים לראות גם את החזרות הגדולות של Max-Q וגם Max-P, כשהראשון מופעל בשעונים נמוכים כדי להכנס למארזים דקים, קלים ויפים. יש יוצא מן הכלל  אחד שהוא ה־3080 שיקבל רק את גרסת ה-Max-Q. כמו שכולם ידעו  ה־3080 ממש חזק וזאת הסיבה.כמו שאמרו עדיין  כלום לא רשמי,כעת.אבל כמו שאנחנו מכירים את Nvidia היא לא תאכזב אותנו והיא תשמור על עקביות של מכשירי ה- GPU הנייחים וגם הניידים שלה ,אחרי המון זמן פעם ראשונה שה-GPU הגדול ביותר יכנס למובייל.

    בזמן שסדרת Radeon RX 6000 אפשר לצפות מ-AMD גם גרסא ניידית לסדרה שתצא במחצית הראשונה של השנה. אנו בטוחים שהחודשים הבאים יהיו  מרגשים וחשובים לכל מי שעוסק בבנית מחשבים או אפילו למתעניינים מבינינו. 

    ELIAV2652

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...