עבור לתוכן
  • חדשות

    משחק הפוקימון הכי מתקדם וחשוב עד כה

    Pokemon HOME הולך לשנות את משחקי הפוקימון!

    סדרת משחקי הפוקימון היא אחת מסדרות המשחק הפופולאריות ביותר בעולם. לפני כחודש פוקימון השיקה את המשחק החדש שלה "Pokemon HOME" (פוקימון הום), למשחק כמה מטרות מטרת המשחק הראשונה היא להשיג את כל הפוקימונים האפשריים, והפעם זה באמת אפשרי. לעומת שאר משחקי הפוקימון המשחק הזה הוא המשחק הראשון שניתן להשיג בו את כל הפוקימונים מכל הדורות, ולא רק מדור מסוים שעליו המשחק מדבר. אפילו בפוקימון גו, שזהו המשחק שהכיל את רוב הדורות במשחק, פוקימון גו מכיל רק 6 דורות והדור ה6 שוחרר יחד עם המשחק פוקימון הום.image.png.165bbc180026f3f9c56bc15451ac905f.png

    המטרה הנוספת והעיקרית היא תקשורת בין משחקי הפוקימון. פוקימון היא סדרת המשחקים הגדולה בעולם ומכילה מעל 100 סוגי משחקים בין עשרות סוגי קונסולות משחק שונות. מטרת המשחק פוקימון הום היא העברת פוקימונים ומטבעות משחק בין המשחקים השונים והקונסולות השונות. דבר זה חשוב ביותר בגלל סיבוכים כגון: כל משחק מכיל דורות שונים, ערכים כספיים שונים, נדירות שונה וכו. כל זה זו בעיה ענקית שפוקימון הום נוצר בשביל לפתור. המשחק זמין להורדה ב3DS(קונסולות הנינטנדו הישנות), נינטנדו סוויץ' ובפאלפון. פוקימון גו הוא בעיה רצינית כיוון שהמשחק לא שייך לנינטנדו אלא לניאנטיק, ולכן ניתן רק להעביר פוקימונים מהמשחק ולא לקבל בחזרה ובכמות מוגבלת. אך מה שמלהיב את שחקני הקהילה היא שבפעם הראשונה אי פעם יהיה ניתן להשלים את הPokedex של כל 8 הדורות במשחק אחד כבר מעכשיו.

    image.png.53f72cd554e075bf0dd0cda2d88ade21.png
    למשחק יש חבילת פרימיום שנותנת מקום ליותר פוקימונים במשחק ויותר אפשרויות כמו האפשרות לפתוח חדרי טריידים, להציב יותר פוקימונים בו זמנית בטריידים העיוורים, ואפילו י יתרונות בחנות מכירת הפוקימונים ובעזרת הפרימיום ניתן למכור יותר פוקימונים בו זמנית. אך היתרון המשמעותי ביותר הוא שתוכלו לסחוב יותר פוקימונים עליכם ויהיה לכם אפשרות לתת עונשים לאנשים שעוברים על חוקי המשחק. חבילת הפרימיום עולה כ-3 דולר לחודש אחד, 5 דולר ל-3 חודשים או 16 דולר לשנה.
    image.png.57e6663ab004a3fb075a07021ec61558.png

    אז מה אתם חשבתם על הכתבה והמשחק? ספרו לנו בתגובות!

      

    Orisygal

    תחביבים: גיימינג
    המוטו שלי לחיים: כשאתה מבולבל זרת אל על!!

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...