עבור לתוכן
  • חדשות

    נינטנדו מוציאה קונסולת Switch בעיצוב Monster Hunter

    עוד עיצוב ל־Switch! מה זה רומז לנו על נינטנדו?

    כל תחילת שנה נינטנדו מתחילה סדרת השקות, השנה קיבלנו שתי השקות גדולות במיוחד, המשחק הבא של פוקימון והכרזה על הקונסולה בעיצוב האישי הבאה של נינטנדו. נינטנדו השנה עברה הרבה, בעיקר הצלחה עם המשחק אנימל קרוסינג שהכניס רווחים גדולים לחברה. אבל היו גם כמה בעיות לחברה, נינטנדו השנה עמדה למשפט ביותר משלושה מדינות, ארצות הברית, צרפת ועכשיו גם בקנדה. אך עם כל הבעיות נינטנדו הגדירה את שנת 2020 כשנה המרוויחה ביותר בקונסולת הדור החדש, (השנה הכי מרוויחה מאז שיצאה קונסולת ה־Switch) יחסית לכך שלכולם הייתה שנת 2020 קשה נינטנדו יצאה עם המון פשלות אבל רווחים מדהימים.
     

    העיצוב החדש של הקונסולה יכלול בתוכו את המשחק Monster Hunter, חבילת הרחבה מיוחדת לקונסולה ועיצוב מיוחד לקונסולה עצמה. הקונסולה תעלה כ־370$ (כאשר בדרך כלל בקונסולות בעיצוב אישי זה 400$) ותימכר בכל החנויות הנבחרות. אך על פי מחיר הקונסולה והמשחק שלא תפס תאוצה ב־Nintendo Switch, עולה השאלה למה בכלל הוציאו קונסולה בעיצוב שכזה, ובדעת הקהל עולה הרעיון לנינטנדו אין מה להשיק על תחילת שנה, ושלעומת שנה שעברה זו הולכת להיות שנה חלשה לנינטנדו. אך את כל זה נוכל לדעת רק בהמשך השנה.

    image.png.d2ebed2a75621cfed14a139a4481de89.png

    בנוסף לפי רוב המידע שיש לנו הקונסולה המעוצבת בכלל לא תהיה זמינה לקנייה בישראל, אלא תהיה זמינה לקנייה רק ביפן ובאזורים מסוימים בארצות הברית וצרפת. מה שגם מראה לנו על הרצון הרב של נינטנדו להכריז על משהו גם אם הוא לא כל כך גדול כפי שמכריזים עליו וצריך לומר שנינטנדו עושים זאת כמעט כל הזמן, בערוץ היוטיוב שלהם על כל משחק שנכנס לחנות גם אם הוא ממש לא מוכר מדווחים, וזה מראה כמה נינטנדו בונה על ההשקות שלה בשביל להמשיך לצמוח.
     

    אז מה אתם חושבים על הכתבה? ספרו לנו בתגובות!

    Orisygal

    תחביבים: גיימינג
    המוטו שלי לחיים: כשאתה מבולבל זרת אל על!!

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...