עבור לתוכן
  • חדשות

    פורטניט חלק 2- משחק חדש מהניילונים

    פורטניט חלק 2. ההמשך המפתיע של עונה 11

    לאחר האיוונט המפתיע של עונה 10, נכנסו לחור שחור ובמשך כ48 שעות לא יכלו לשחק במשחק. אבל הסבלנות משתלמת, לאחר היציאה מהחור השחור נכנסנו למימד מקביל, ששם פורטניט הוא לא משחק כזה רע.. ויש כאלה שיגידו מהנה. מפה חדשה, נשקים שכולם אוהבים, ואפילו דיג, יש כאלו שקוראים לו "העדכון שהציל את פורטניט" ויש כאלה שחושבים שזה מזל. אבל מה שנכון נכון, פורטניט חזר, ובגדול! 


    לצפיה בטריילר: 


    מפה חדשה:
    המפה החדשה מביאה איתה גם גרפיקות חדשות, אופציות שונות שנותנות לשחקנים קצת יותר אפשרויות משחק. רוצים להתחבא באובייקט במשחק? אתם יכולים,  רוצים רק להרגע ולדוג קצת? אתם יכולים, אתם מחפשים אדרנלין? סירות ממוקמות ברחבי המפה ומערכת נהרות (נהר) תיקח אותכם לכל מיקום במפה.
    המפה שודרגה במקומות חדשים, אבל גם חלק מהמקומות הישנים והטובים נשארו.. 


    image.png.ced70108d5a294c73df1e1da29862a1b.png


    באטל פאס חדש ודרכים חדשות להשלים אותו! 
    דברים קצת השתנו מהפורטניט הקודם, מעכשיו לכולם יש את אותן משימות, לא משנה אם יש לך באטל פאס או אין לך. בנוסף, הבאטל פאס עובד על אקספי במקום כוכבים. זאת אומרת שכל רמה שלך תהיה רמה בבאטל פאס, מה שאומנם יהיה יותר קשה להשלים.. אבל יותר מאתגר ומהנה! נפתחו גם רמות חדשות.. 100 זה כבר לא הגבוהה ביותר, בטריילר של הבאטל פאס ניתן לראות שאפפשר להגיע ללבל 127 אבל זה נראה כאילו 127 אפילו לא קרוב לרמה הכי גבוהה. 
    אבל... איך תגיעו לרמות האלו בכל כך קצת זמן? בשביל זה יש מדליות. המדליות הן תוספת חדשה למשחק.. הרגתם מישהו? הגעתם לטופ כלשהו של שחקנים? תקבלו על זה מדליה. כל מדליה היא כ־100-300 XP ובסוף כל יום (17:00 במקרה של ישראל) כל המדליות השונות שהשגתם (שונות בהשגים) יביאו לכם כ־2000 XP למדליה, ושתי מדליות יביאו לכם 4000 (המדליה החמישית והעשירית שלכם) 
    זאת אומרת שאם יש לכם 10 מדליות שונות תוכלו לקבל 24 אלף XP.
    הבאטל פאס זמין לכולם. 

    לצפיה בטריילר:



    בנוסף, פורטניט ענו לבקשות השחקנים והוסיפו כמה פיצ'רים חדשים. 
    דרך לשידרוג נשקים- מכונות מיוחדות הופיעו במפה והן נותנות את האופציה לשדרג נשקים, הן דורשות חומרי בניה בשביל לשדרג נשק. לכל רמה יש עלות משל עצמה והמכונות ממוקמות במבנים ולפעמים אפילו מוסתרות. 

    תיבות חדשות- לאחר שקיבלנו את התיבה ה"אגדית" בתרגום לעברית. התיבה שהביאה לנו נשק לג'נדרי מובטח. הגיעה תיבה חדשה לפורטניט, התיבה שמביאה לנו נשק אפיק אחד מובטח, התיבה הזאת הייתה
    במשחק אחר של אפיק גיימס "Save The World".
     
    דרך חדשה להתחיל משחק-  ברגע שאתם מתים האופציה להתחיל משחק חדש תופיע לכם לפני שאפילו תצאו, בדרך הזאת תחסכו יותר זמן ולא תצטרכו לראות כל כך הרבה מסכי טעינה. 

    לסחוב את החבר שלכם תרתי משמע-  החבר שלכם הפך לנוק בפורטניט (knock) ואתם רוצים להחיות אותו? זאת כבר לא בעיה! פורטניט הוסיפו פ'יצר שמאפשר לכם לסחוב שחקנים  שירדו לנוק בסחיבת פצוע בשביל שתחיו אותם במקום בטוח, או סתם בשביל להתעלל באותם שחקנים  
    (בגלל זה כפתור ההורדה של אותו השחקן מהסחיבה נקרא "YEET") 

    סירות!- כלי רכב חדש נוסף למשחק, סירה! בגלל מערכת הנהרות היה הגיוני להוסיף כלי רכב שיכול לנסוע במים, אפילו שציפו ליותר יצירתיות מפורטניט, הסירות מוכיחות את היעילות שלהן כל פעם מחדש! ואפילו אפשר לנסוע איתן על היבשה.. אומנם באיטיות ובצורה מאוד פרמיטיבית.. אבל אפשרית! לסירות יש גם נשק שהוא טיל מתכוונן שמוריד 35 דאמג לשחקנים ומוריד בניות במכה. 

    עונה 1 בחלק השני של פורטניט כבר כאן! מה אתם חושבים על העדכון? איזה פ'יצרים אתם הייתם רוצים שיוסיפו למשחק? 
    תכתבו לנו בתגובות! 

     

    Liel442

    תחביבים: אין.. זאת הסיבה שאני בצוות
    המוטו שלי לחיים: אל תלמדו מ"מוטו" של אנשים אחרים חוץ מעצמכם

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...