עבור לתוכן
  • חדשות

    פסטיבל המשחקים של Steam בקיץ הוכרז!

    ממש מעבר לפינה! מסיבת ההנחות מתקרבת ובאה.

    השנה הפסטיבל יתקיים במשך שבעה ימים בדיוק באותו התאריך שהוא התקיים שנה שעברה (בין ה־16 ליוני עד ה־22 ליוני). הוא אמור להתחיל לפי שעון ישראל בשעה 19:00 למרות שיכולים להיות שינויים עקב השינוי לשעון הקיץ.
     

    פסטיבל המשחקים של סטים הוא חידוש שהגיע לא מזמן לפלטפורמת המשחקים של סטים שנועדה לעזור לגיימרים לנסות משחקים בחינם שרובם משחקי Indie, להביא להם הנחות על חלק מהמשחקים ואף אולי מדי פעם לחלק כמה בחינם. כמו כן VALVE הוסיפו אפשרות של לשוחח עם המפתחים של המשחקים ולדבר איתם לגבי המשחק, לקבל עצות או להביא אפשרויות לשיפור המשחק וכדומה. בנוסף לזה יערכו שידורים חיים רבים שניתן יהיה לצפות בהם וללמוד על המשחקיםimage.png.37e6eabce6083bccd80b1f2581a5057c.png.

    בשביל המפתחים של המשחקים זה נותן לעלות להם את הרמה וגם את היכולת להקשיב יותר לקהילת הגיימרים ולשפר את המשחק לפי רצונם כדי לייבא עוד קהל יעד וגם הפסטיבל מביא עוד שחקנים חדשים למשחקים של המפתחים שבעתיד יוכלו להרכיב את הקהילה שלו או אפילו להפוך לחלק משמעותי מהמשחק (כמו: סטרימר או יוטיובר שלו, שחקן שתופס מקומות ראשונים או מפתח מודים וכדומה.) חשוב לדעת שה־Demo של המשחקים יהיה נגיש רק בזמן הפסטיבל ומוטב שלא לפספס אותו ועדיף יהיה לנצל את ההזדמנות בלשחק במשחקים חדשים ואולי אפילו להפוך לקהילה של חלק מהם.

    s1ms1m

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...