עבור לתוכן
  • חדשות

    שנת הממותה באה ומשנה הכל!

    Hearthstone שנת הממותה נכנסת בקרוב, מה ישתנה?

    בשנה האחרונה צפינו בשנת הקראקן נכנסת לתוקף ואיתה הביאה צורת משחק חדשה והיא שיטת המשחק הסטנדרטית וה"פראית" ("Wild").

    המודל הסטנדרטי מכיל בתוכו את כל הקלפים שנכנסו למשחק בשנתיים האחרונות בזמן שהמודל הפראי מכיל בתוכו את הקלפים הישנים (שמעל שנתיים במשחק).

     

    בפוסט שפורסם באתר הרשמי של המשחק, מפתחי המשחק מציגים לנו את השנה החדשה במשחק והיא שנת הממותה, ואיתה מבשרת לנו על שינויים חדשים שיקרו.

     

    השינוי הראשון והמשמעותי יותר בעדכון הקרב ובא הוא כמובן "איבוד" הקלפים מהפורמט הסטנדרטי לפורמט ה"פראי", ולא רק את הישנים.

    ב"שנת הקראקן" הוציאו מהפורמט הסטנדרטי את הקלפים מההרפתקה "Curse of Naxxramas" ומההרחבה "Goblins vs Gnomes" עקב התיישנותם (מעל לשנתיים במשחק)  ובשנה הקרבה יצאו מהמשחק ההרחבות של 2015 שהן שתי הרפתקאות ("Blackrock Mountain" ו"League of Explorers") יחד עם הרחבה אחת ("The Grand Tournament").

     

    בעוד שבפורמט הסטנדרטי נכללים במלואם הקלפים הקלאסיים ללא קשר לשנת יציאתם, השנה בחרו המפתחים להוציא גם קלפים מהחבילה הזו כדי לשנות את סגנון המשחק המקובע.

    הקלפים שהוצאו הם:

    Azure Drake - "קלף ניטרלי (כל הקלאסים יכולים להשתמש בו) חזק שבסופו של דבר נהיה מאוד גמיש והפך לאחד מהקלפים המשוחקים ביותר במשחק."

     

    Sylvanas Windrunner - "בדומה לקלף הקודם, קשה לראות קלף באותה רמת מאנה שמנצח אותה, בנוסף יש לה את אפקט המוות החזק ביותר במשחק"

     

    Ragnaros the Firelord - "הערך המיידי שהוא מעניק והכוח יחסית למספר המאנה עשתה את הבחירה במהלך בניית הדק. יש קלפים ברמות מאנה 7-9 שלעולם לא שוחקו בגלל שהקלף הזה היה תמיד הבחירה הקלה בטווח הזה"

     

    Power Overwhelming - "הקלף הזה מאפשר להרבה החלפות מיניונים או הרבה נזק ליריב רק בשביל מאנה 1. לשים את הקלף בפורמט ה"פראי" ימנעו מקומבינציות משוגעות לשלוט בזירה"

     

    Ice Lance - "הקלף הזה מנע מאיתנו מלהכין כישופים רבי עוצמה ועיצובים שיאפשרו לך לשכפל את הקלפים שלך, בנוסף הקלף הזה הוא גם קלף התפרצות רב עוצמה שמשמש כמפתח לקומבינציות של 30 נזק"

     

    אנשים שראו קצת משחקי אליפות של Heartstone יכולים לזהות כמה וכמה מהקלפים פה ואפילו קצת להבין כמה חלק משפיע הם תפסו מהזירה התחרותית ובעוד שחלק מהשחקנים יתבאסו מהוצאתם של קלפים אלו, אכן זה ישפר את המשחק לטובה לטווח הארוך.

     

    השנה הקרובה תשנה גם את צורת הוצאת הקלפים, השיטה שהייתה בשנתיים האחרונות הייתה מחליפה בין הרפתקה (חווית שחקן-יחיד שבה מנצחים בוסים ומשיגים קלפים, ללא חבילות) להרחבה (יציאת קלפים בתוך חבילות שזו הדרך היחידה להשיג אותן) שאומרת שכשיוצאת הרחבה חדשה אז הדבר הבא שיצא זו הרחבה. אך השנה השיטה משתנה ויצאו שלוש הרחבות שכל אחת תכיל בערך 130 קלפים.

    מה שהיה נהוג זה שהרחבה אינה כוללת בתוכה חווית שחקן-יחיד ולכן לא תמיד לשחקן הממוצע יוצא להתעניין בסיפור שמאחורי כל הרחבה אז השנה לצד כל הרחבה יצא חווית שחקן-יחיד אופציונאלית.

     

    בכניסת השנה החדשה תצא גיבורה חדשה לקלאס Rogue והיא Maiev Shadowsong שיהיה ניתן להשיג אותה לאחר 10 משחקים.

    בליזארד טוענים שיחד עם זאת תתחזק התמיכה ל"Fireside Gatherings" (לאנים של Hearthstone) אך לא מפורט על זה הרבה.

    MitMan

    תחביבים: משחקי MOBA וeSports
    המוטו שלי לחיים: אם החיים נותנים לך לימונים, אתה שיכור.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...