עבור לתוכן
  • חדשות

    2 Star Wars Battlefront בקרוב יוצא, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת

     

    היום, EA תשחרר את הטריילר שכולנו חיכינו לו בציפייה. אז לפני שאתם רצים לקנות אותו הנה כמה פרטים שחשוב שתדעו. מקווים שאתם מתרגשים, כי אנחנו כן. אז לפני שמתחילים הנה טעימה קטנה ממה שיגיע בעוד שעות ספורות. 

     

     

    כפי שכבר אישר Andrew Wilson המשחק יהיה במוד של Singleplayer Campaign.

    בנוסף אמר ווילסון:" שהמשחק הבא בסדרת Star Wars Battlefront יהיה גדול יותר וטוב יותר, וייתן הזדמנות לשחקנים לשלוט ולשחק עם מגוון רחב יותר של שחקנים ודמויות. בנוסף כבר נאמר שהמפות במשחק המתקרב יהיו מאוד דומות למקומות מהטרילוגיה המקורית.

    לאחר שבמשחק הקודם חלקנו היינו מאוכזבים מכך שלא היה Campaign, הפעם מפתחי המשחק החליטו שרוב המשחק יהיה מבוסס על ה Campaign ויחסו לו חשיבות רבה. בנוסף מפתחי המשחק שמו לעצמם למטרה לא רק לקדם את הSingleplayer אלה שיהיה לא פחות טוב מהMultiplayer. ולכן כמו שציינתי שמו אותו בראש סדר העדיפויות שלהם.

    בנוסף, לבקשת המעריצים - Mod חדש שככל הנראה יתווסף השנה הוא הSkirmish. למי שלא יודע או מכיר, המוד הוא משחק Offline נגד בוטים, ברמות קושי שונות ומגוונות. כמובן שהוא לא יהיה מהנה כמו
    Campaign או Multiplayer, אבל עדיין יכלול בתוכו כל מה שהMultplayer מציע, רק כמובן - Offline. אבל חשוב לזכור, עדיין לא ידוע בוודאות האם המוד יצא השנה או בכלל. אבל מפתחי המשחק מסרו שהם מודעים לרצון של השחקנים ושזה נושא שעלה פעמים רבות לדיונים. 

     

    בשונה ממשחקים אחרים, הפעם Hard, זה Hard. מפתחי המשחק החליטו שהפעם הם רוצים להקשות על השחקנים. ולכן גם הSingleplayer הוא אתגר לא פשוט. "אני עצמי לא הצלחתי לנצח את אחד הבוסים בדרגת הקושי הגבוהה" מודה אחד המפתחים.
    ורק שחקנים מאוד מיומנים יהיה מסוגלים לנצח בדרגות הקושי הגבוהות. 

     

    Blake Jorgensen גם פרסם כי במשחק החדש, יהיו עולמות גדולים וחדשים וככל הנראה גם מהסרטים החדשים. ניתן להניח שמדובר ב- The Force Awakens אבל הוא לא הזכיר כלום בנושא.

    לסיום הייתי רוצה לפתוח לרגע סוגריים. ולהודיע ש EA פרסמה, שהיא מתכננת לשחרר מדי שנה משחק Star Wars ושבמשרדי החברה עובדים ממש עכשיו על משחקים שעתידיים לבוא. הסטודיואים שככל הנראה עובדים ויעבדו עליהם הם BioWare, Respawn Entertainment, Capital Games, Motive והשנה לפי הפרסומים יצטרפו גם Viscelar's Game.

     

    מה אתם חושבים על המשחק? שווה לקנות, לא שווה? מדוע?!
    שתפו אותנו בתגובות. 



     

    Shtoota

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...