עבור לתוכן
  • חדשות

    Among Us מגיע לניטנדו!

    Among Us עולה על הגל ומגיע גם לניטנדו!

    לפני ככמה ימים, הוציאה נינטנדו אחרי כל השמועות את המשחק "Among Us" לקונסולות הסוויץ' רשמית. Among Us לא יקבל שום קיצוצים, כמו בכל שאר הפלטפורמות (המחשב, הטלפון)  יעלה כחמישה דולרים, וישקול כ־421 מגה בייט. 
    image.png.c37ebd7ed470818529b99915cbc380ef.png
    עם הגעת Among Us לנינטנדו, הדליפה בטעות החברה שאחראית על המשחק (InnerSloth) את המפה החדשה "Airship" אשר צפוייה להגיע לכל שאר המכשירים כבר בתחילת 2021, במפה החדשה אפשר לראות הרבה דברים חדשים שנוספו למשחק כמו אנימציות חדשות של השחקן, משימות חדשות שחלקן יהיו קשות במיוחד, הרבה סקינים חדשים אשר נראו בטריילר ואנימציות של הריגה. כדי לשחק במפה החדשה הייתם צריכים לנצל באגים במשחק וכך הייתם יכולים לשחק במפה החדשה, הרבה מאוד אנשים הספיקו לשחק במפה החדשה ולהקליט סרטונים של איך שהיא נראת.

    בשביל לשחק ב־Among Us עם חברים תצטרכו לקנות או לחדש את ההרשמה לאונליין של נינטנדו אשר עולה כ־4 דולרים לחודש, 8 דולרים לארבעה חודשים ו־20 דולרים לשנה. המשחק בקונסולות של נינטנדו תומך ב־Cross Platform Play זאת אומרת שאתם תוכלו לשחק ב־Among Us  עם אנשים שמשחקים דרך פלטפורמות שונות. בנתיים המשחק בקונסולות הסוויץ' אינו תומך בוויס צ'אט ואי אפשר להתקין מודים שישפרו את חווית המשחק וכנראה שזה גם לא יהיה אפשרי בעתיד.

    s1ms1m

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...