עבור לתוכן
  • חדשות

    Apex legends - העונה החדשה וכל המידע עליה

    העונה החדשה באייפקס כבר כאן, עם דמות חדשה, שינויים גדולים במפה, תוספת למערכת הראנקים של המשחק, ואפילו איוונט חדש. 

    לאחר העונה השלישית, הציפיות שלנו מ־Respawn  היו דיי גבוהות. אבל כמו תמיד הציפיות שלנו אפילו לא התקרבו למה שהביאו לנו. הדמות החדשה "REVENANT" היה פעם אדם רגיל כמונו, אבל הוא היה המתנקש הכי טוב בחברה "Mercenary Syndicate" (חברת התנקשויות שקשורה ליקום של טיטאן פול). חוץ מזה לא ידוע לנו שום דבר עליו, לא הגיל שלו, לא כוכב הבית שלו, ולא השם האמיתי שלו. אבל אנחנו יודעים כמה דברים עליו :


    המכה הרגילה שלו: Silence, המכה גורמת לחור כתום קטן שחוסם את הגישה של הדמויות שבאו במגע איתו את האופציה להשתמש ביכולות שלהן ולרוץ. במשך 10 שניות. 
    המכה המיוחדת של: Death Totem, המכה מעלה טוטם מעל האדמה שכל שחקן שיכנס לתוכו יצא כדמות Shadow שהוצגה לשחקנים בפעם הראשונה באיוונט ההאלווין שהיה, הטוטם ישמש את מי שרוצה להמשיך לחיות לאחר המוות. במקום למות כשתלחמו או להפוך ל־injure, הטוטם יחזיר אותכם בחזרה עם חיים 1 וכל השילד שהיה לכם לאותו מיקום שהטוטם היה בו. 
    בנוסף, לדמות יש כוח מיוחד שמעניק לה יתרון על דמויות אחרות שהוא המהירות שלה והכוח הפיזי שיש לה, REVENANT יכול לטפס הרבה יותר גבוהה מדמויות אחרות וללכת על crouch מהר יותר מאחרים.
     


    המלצה שלי, נסו לשלב אותו עם דמויות כמו Bangalore, Bloodhound, Caustic בשביל שימוש מלא ביכולות שלו. 

    השינויים במפה היו מאוד מוזרים, חלק יגידו שהם השקפה לעולם שלנו עכשיו וחלק יגידו שזה רק בשביל להוסיף לסיפור מאחורי המשחק, אבל בשביל התשובה הזאת צריך את האנשים שעיצבו את המקומות החדשים. כשלושה מקומות שונו באופן קיצוני. הראשון הוא "Fuel Depot" שעכשיו יכול להקרא " Planet Harvester". באזור נוסף מחצבה ענקית שנועדה לחצוב חומרים מיוחדים מליבת הפלנטה, מה שגורם לשינויים עצומים באקלים ובקרקע של הפלנטה. המחצבה מוציאה קרן אור אדומה שיכולה להרוג את כל מי שיתקרב אליה בנגיעה, הקרן בשביל אווירה ובשביל שהשחקנים יבינו איפה מרכז המפה נמצא בוודאות. עוד משהו מגניב זה הקרעים שנוצרו כתוצאה מהחציבה. הקרעים מכילים לבה רותחת בתחתית אבל אם תפלו לשם אתם תאבדו 25HP ותעופו בחזרה למעלה.

     

    המקום השני הוא "Capitol City" שעכשיו נחצה לשני חצאים בגלל קרע ענק שנוצר באמצע העיר. ניתן לעבור בעזרת בניין אחד שנפל בצורה שהוא הפך לגשר, אפשר להשתמש גם באומגות שנמצאות בסביבה כדיי לעבור מצד לצד. כמות הבניינים ירדה בהרבה בזכות הקרע ועכשיו יש אווירה יותר תחרותית על כל הנשקים שניתן למצוא. העיר עצמה נותנת אווירה מאוד מפחידה בגלל שיש חור מלא בלבה מול העיניים שלך וכל הסביבה שלך מפורקת לגמרי בגלל זה. 


    האזור האחרון ששונה הוא "The Updraft" המקום הזה לא היה חלק מהמשחק או מהאזורים הנחשקים במשחק עד העונה הזאת אבל השינוי הזה הביא הרבה תשומת לב אליו. האזור קיבל צורה של מעבדות מחקר שנערכות באזור שעדיין בבניה ואולי אפילו עוד לא הסתיים. מה שנותן אווירה מאוד מיוחדת שלא ראו באייפקס מאז העונה השניה אחרי שהעדכון הראשון למפה התקיים. 
    בשביל לראות את כל השינויים מעונה 3 לעונה 4 לחצו כאן.


    ranked-series-splits-compressor.thumb.png.4d70234ff2823a930e4bb5db5fa6e535.png
     

     

    גם בראנקים נוסף שינוי, השינוי הוא תוספת של עוד ראנק אחד ותוספת של מפה שכולנו רצינו. הראנק נקראת "Master Tier" וניתן להכנס אליה מ־10,000 נקודות. כל פעם שתתחילו בה משחק היא תוריד לכם 60 נקודות והיא תעניק לכם קפיצה מיוחדת. נוספו עוד דברים כמו עוד פרסים לכל ראנק כמו הקפיצה המיוחדת שלה והצארם שלה. אבל השינוי הכי משמעותי יהיה חילוף המפות. ב־24 במרץ המפות יעברו חילוף בשביל אלו שאהבו את המפה Kings Canyon עד ל־5 במאי. זאת אומרת שלא יהיה ניתן לשחק בראנק במפה "World's Edge" אחרי ה־24 במרץ, בנתיים לא ידוע לגבי העונה החמישית ואם המפה תחזור לראנק בכללי. חוץ מהשינויים בראנקים, נעשה שינוי קטן בנשקים, כל הנשקים שהוגדרו כסנייפרים לא דורשים יותר כדורים רגילים אלה כדורים מיוחדים שנקראים "Sniper Ammo" ונוסף נשק חדש שנקרא "SENTINEL". הנשק מוריד בין 65-100 והוא יכול להוריד ביריה לראש עד ל130 חיים כשהשחקן שנורה לא לובש קסדה. הנשק משתמש בבטריות של הטענת השילד בשביל לפגוע בצורה חזקה בהרבה על שילדים של שחקנים אחרים ובכללי דאמג הרבה יותר חזק. 

    עוד בונוס, ב־3 למרץ עד ה־17 הולך להתקיים איוונט מיוחד שיקרא "System Override" באיוונט יהיה מוד מיוחד שיקרא "Deja Loot" ובאיוונט יהיה מקום אחד במפה שיהיה בו את כל הנשקים והדברים שכל אחד אי פעם רצה, ככה שאם אתה יודע שאתה רוצה משהו אתה תדע לאן ללכת. כנראה שיהיו כמה מקומות כאלו אבל בנתיים זה לא ידוע. באיוונט יוצג לנו בפעם הראשונה ניסוי שנקרא "Evo Shield" מה שאומר שכל פעם שנהרוג מישהו נקבל 20 שילד בתוספת לשילד שיש לנו כרגע וככה נהפוך אותו ליותר נדיר (מאפור לכחול ואז לסגול ואז לכתום בלי האופציה להשתמש בהילים בצורה מהירה). באיוונט יהיו תיבות מיוחדות וגם 2 סקינים נדירים שנוכל לקבל במתנה, וכ4 סקינים לנשקים. 
     


    לעוד מידע אתם מוזמנים ללחוץ כאן.

    העונה הרביעית של אייפקס כבר כאן! ? שיחקתם כבר? באיזה ראנק אתם? הייתם רוצים שמקום אחר ישתנה? 
    כתבו לנו בתגובות!

    badges-apex.png

    Liel442

    תחביבים: אין.. זאת הסיבה שאני בצוות
    המוטו שלי לחיים: אל תלמדו מ"מוטו" של אנשים אחרים חוץ מעצמכם

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...