עבור לתוכן
  • חדשות

    זה כאן: העונה החמישית של Apex Legends

    עם שינויים במפה האהובה, דמות חדשה ועוד – Apex Legends חוזר ומפתיע לטובה

    העונה החמישית של Apex Legends יצאה לפני מספר ימים והציגה בפנינו דמות חדשה, מערכת משימות מיוחדת והרבה מאד שינויים נוספים. הדמות החדשה לקחה חלק כבר מהעונה הרביעית, כאשר הופיעה בטריילר עבור הדמות "Revenant". בטריילר היה ניתן לראות אותה יושבת ליד גופת אביה, לאחר שראתה את רצח הוריה מול ענייה. כבר אז, היה ניתן להבחין כי זה רק עניין של זמן עד שהדמות תיקח חלק משמעותי במשחק בעונות הבאות. כמו שהבנו מהטריילר, שני הוריה נרצחו מול ענייה. כל זה קרה כאשר הייתה בת 9 בלבד ואף על־פי כך, הצליחה לשרוד בכך שגנבה מכיסים של אחרים. ככל שהיא גדלה, כך גדלו גם היכולות שלה. יום אחד, כאשר היא פרצה למתקן סודי, היא מצאה את טכנולוגיית "Jump Drive". לאחר שהעבירה את השליטה לצמיד שלה – שום דבר לא יכל לעצור בעדיה. אף על־פי כך שהיא הומלסית וכבר בת 34, היא חייה את החיים שכולנו היינו רוצים לחיות.

     

    יכולות 

    יכולת רגילה: Burglar’s Best Friend – צמיד המאפשר להשתגר ממקום למקום בכך שהיא זורקת אותו.

    יכולת במשחק: אפשרות לראות פריטים נדירים מאחורי קירות ו/או בתיבות.

    יכולת מיוחדת: Black Market Boutique – יכולת המאפשרת לקיחת חפצים לכל השחקנים בסביבה ולאחר מכן תאפשר לשחקנים לבחור שני פריטים בלבד.

     

    עם העונה החדשה, המפה הישנה חוזרת. המפנה King's Canyon תחזור אלינו עם שינויים גדולים. Skulltown, Thunderdome ואזורים נוספים השתנו. האזורים שהיו חלק משמעותי כל־כך מהמשחק, חוזרים אלינו עם שמות ואפילו מראה חדש. כמו כן, נוספו אזורים חדשים ואף בניין קטן. תוספת חדשה במשחק הם ה־Charge Towers, כאשר ליד כל אחד ניתן לראות כפתור ירוק, המאפשר להעלות את היכולות המיוחדות לטעינה מלאה. כלומר, במידה ותצליחו למצוא אחד כזה, תצטרכו ללחוץ על הכפתור והיכולת המיוחדת תחכה לכם. חוץ מכך שהדבר  יועיל לכם, הוא יכול גם לפגוע בכם. במידה ויהיו אנשים נוספים בסביבה בזמן הטעינה, גם היכולות המיוחדות שלהם ייטענו. לכן, במידה ותרצו לבדוק את השינויים במפה, לחצו כאן.

     

    בנוסף לשינויים במפה, חלו שינויים נוספים בנשקים, מערכות שונות במשחק ואף בדמויות. הדמות Mirage קיבלה שינוי משמעותי מאד ליכולות שלו, כאשר השיבוט שלו יכול להעתיק כל תזוזה של השחקן האמיתי, במקום לרוץ בקו ישר. כמו כן, מעתה והלאה היכולות של Caustic לא משפיעות על חברי הקבוצה, כאשר הם יוכלו לרוץ בתוך הגז שלו. כמו כן, מעתה הנשק Mastif הופך לנשק רגיל וניתן למצוא אותו ברחבי המפה כולה, לעומת Peacekeeper, אשר ניתן להשיג אותו ב־Care Packages בלבד. בנוסף, לכל מי שהתגעגע, התוספת Skullpiercer חוזרת. התוספת תהיה זמינה ל־DMR ו־Wingman.

     

    image.png

     

    לכל המתעניינים במה שקורה עם ה־Battle Pass, פסקה זו במיוחד עבורכם. ה־Battle Pass החדש יציע רעיון מהפכני במשחק של משימות. תוכלו להשלים משימות שיעניקו לכם נקודות ל־Battle Pass ובנוסף לכך, תזכו לקבל חלקים מהסיפור של העונה "The Broken Ghost". בכל יום תוכלו למצוא בתיבות ברחבי המפה Treasure Packs, כאשר בכל פעם תוכלו להשתמש באחד על־מנת לצוד חתיכה מסתורית מהסיפור. החתיכות מאד קשות להשגה ובשביל להבין את כל הסיפור, תצטרכו למצוא 9 מהן. בשביל למצוא אותן, תצטרכו לשחק במוד הנקרא Weekly Hunts. לאחר כניסתכם למוד, תוכלו להשיג בו חתיכות מהסיפור כפרס. כמו כן, ניתן לקבל XP ופריטים מיוחדים. עבור מידע נוסף, לחצו כאן.

     

    מה דעתכם על השינויים, הדמות החדשה והשאר? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות.

    • אהבתי 1
    Liel442

    תחביבים: אין.. זאת הסיבה שאני בצוות
    המוטו שלי לחיים: אל תלמדו מ"מוטו" של אנשים אחרים חוץ מעצמכם

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...