עבור לתוכן
  • חדשות

    Assassin’s Creed Valhalla הוכרז!

    המשחק צפוי לצאת בתקופת החגים של 2020.

    מפתחת המשחקים Ubisoft הכריזה אתמול על המשחק החדש שלה – Assassin’s Creed Valhalla. המשחק צפוי לצאת בתקופת החגים של 2020 למחשב האישי, Xbox One, Playstation 4, Xbox Series X, Playstation 5 ול־Google Stadia. צפו בטריילר:

     

     

    המשחק בנוי סביב המאה התשיעית, בה תשחקו את איבור (Eivor), שודד ויקינגי ומנהיג של קבוצת ויקינגים. ניתן לבחור את המין של הדמות ולעצב אותה. משחקיות העולם הפתוח של סדרת Assassin’s Creed תחזור ותבסס מגוון פעילויות במשחק כמו בניית יישובים, פשיטות על ישובים אחרים ומערכות השפעה פוליטיות. "בריתות פוליטיות, החלטות קרב ובחירות במערכת הדיאלוג ישפיעו על העולם של Assassin’s Creed Valhalla".

     

    האחראים על המשחק הם צוות הפיתוח של סטודיו Ubisoft Montreal, שעבד בין היתר על Assassin’s Creed 4: Black Flag ועל Assassin’s Creed Origins. המשחק יהיה זמין בחנויות הקונסולות ובחנות המשחקים של Epic Games ו־Ubisoft בשלוש גרסאות, Standard, Gold ו־Ultimate.

     

    unknown.png

     

    הגרסה הבסיסית והזולה ביותר היא הגרסה הסטנדרטית במחיר של 60$ (כ־210 שקלים). גרסת הזהב תעלה 100$ (כ־350 שקלים), והיא תכלול את הרחבת ה־Season Pass, שתיתן לכם משימות נוספות ותוכן חדש למשחק. הגרסה האחרונה והיקרה ביותר היא גרסת ה־Ultimate שתיתן לכם גם את ה־Season Pass וגם את ה־Ultimate Pack, שתכלול בתוכה ציוד ייחודי למחזיקי הגרסה. מחירה של ה־Ultimate Pack הוא 120$ (כ־420 שקלים), פי שניים מגרסת הבסיס. כמו כן, כל מי שיקנה את המשחק בהזמנה מוקדמת יקבל משימת בונוס בשם The Way of The Berserker.

    גרסת הבסיס של המשחק תגיע בחינם למשתמשי Uplay Plus.

     

    מה אתם חושבים על המשחק? אתם עומדים לקנות אותו? שתפו אותנו בתגובות!

    • אהבתי 1
    Bison

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...