עבור לתוכן
  • חדשות

    Call of Duty: Warzone - משחק בהפתעה ויריב חדש לפורטנייט

    המשחק "Call of Duty: Warzone" יצא לפני כיומיים בהפתעה ענקית ולוקח לפורטניט את תשומת הלב עם 6 מיליון שחקנים בפחות מ24 שעות. 

    Activision החליטה להפתיע את כל קהילת הגיימינג ולהוציא גרסאת "Battle Royale" למשחק "Call Of Duty Modern Warfare". מה שנראה דיי הגיוני ב־2020 בגלל שכמעט כל חברת משחקים מוציאה "Battle Royale"  בשביל להשאיר את הראש מעל המים. ההכרזה הייתה פיצוץ גדול שהיה מלא בהפתעה ובהתלהבות, בנוסף. Activision החליטה להפוך את המשחק הזה לחינמי בשביל להביא יותר שחקנים ולתת לכולם הזדמנות לשחק, מה שנחשב מעשה מאוד אצילי. כל שחקני "Call Of Duty Modern Warfare" יכולים לשחק במשחק עם הסקינים שלהם, מה שנותן אווירה מנחמת לבעלי המשחק. 

    למשחק יש Cross-platform, בנוסף יש לו שני מודים שאחד מהם זה "Battle Royale" והשני זה "Plunder" במוד ה־"Battle Royale" אתם מתחילים את המשחק על מטוס ועם 150 שחקנים עליו. ניתן לבחור עם כמה שחקנים תרצו לשחק בקבוצה (Solo\Deus\Trios) u) ותוכלו לבחור איפה תקפצו במפה "Verdansk" למוד יש רכבים מיוחדים כמו הליקופטרים, טרקטורונים ורכבי שטח אחרים, בתחילת כל משחק כל השחקנים מקבלים אקדח ואפילו ניתן לירות בשחקנים בזמן צניחה. וכמו בכל באטל רויאל הקבוצה האחרונה ששורדת מנצחת, ואפילו יש אנימציית ניצחון מיוחדת לקבוצה האחרונה שניתן לראות את כל השחקנים שמתו ושמות השחקנים שניצחו. 
    במוד האחר ששמו "Plunder" מטרת המוד היא לאסוף הכי הרבה כסף והקבוצה המנצחת היא הקבוצה שיש לה הכי הרבה כסף, המוד מבוסס על הבאטל רויאל. 
     

    cod-warzon-map-image-816x1020-compressor.png

     

    במוד הבאטל רויאל כשמתים לא באמת מתים, ועל זה אחראי ה־"Gulags" . ברגע שתמותו תכנסו לכלא, בכלא הזה תצטרכו להילחם בשחקן 1 על 1 ומי שינצח יחזור למשחק בלי שום דבר חוץ מאקדח. בנוסף, במוד הבאטל רויאל ניתן לקבל משימות בזמן המשחק בשביל כסף&משימות. מהמשימות אפשר לקבל נשקים מיוחדים והרבה כסף, עם הכסף אתם תוכלו לקנות דברים בחנויות מיוחדות החנויות נקראות "Buy stations" החנויות מפוזרות בכל המפה וניתן לראות אייקונים שלהן, ניתן לקנות שם גאדג'טים, כרטיסי החיאה (הכרטיסים משמשים להחייאת חברי הקבוצה שמתו). ופריטים שיכולים להעניק לך יתרון על שחקנים אחרים לכמות זמן מוגבלת, בנוסף ניתן לקנות דברים כמו "self-revive" וערכות מגן. 
     

    AGB_WZ_0309_Gulag-compressor.png

     

    המשחק עצמו מבוסס על Call Of Duty Modern Warfare" והנשקים במיוחד. כאשר אתם מוצאים נשק הוא לא משתנה, התוספות לנשק נשארות ואי אפשר להזיז אותן, ככל שרמת הנדירות של הנשק יותר גבוהה ככה התוספות שלו יהיו טובות יותר ויתאימו ליותר סוגי משחק. בנוסף, האופציה להוריד/להוסיף תוספות לנשק לא קיימות. 


    הדעה שלי היא כזאת: המשחק טוב, ההחייאה לא. ניתן להחיות במשחק כמה פעמים שאתם רוצים וכל מה שזה דורש זאת כמות יחסית קטנה של כסף. בנוסף ה"Gulags"  נותן לכולם הזדמנות, לא משנה כמה כסף יש לך. והקטע הזה גורם למשחק להתקדם צעד וללכת שני צעדים אחורה כי שחקנים חוזרים למשחק אחרי קצת זמן ואנשים נשארים במקום כי הסיכוי שינצח עליך משום מקום איזה בחור הוא מאוד גבוהה. גם מאוד קל לקבל קילים בגלל זה כי כשאנשים נוחתים אין להם באמת דרך להגן על עצמם.

    מה אתם חושבים? אהבתם? חושבים שהמשחק יחליף את פורטניט? רוצים שיורידו את מערכת הספאונים כמוני? 
    שתפו אותנו בתגובות! 
     

     

    Liel442

    תחביבים: אין.. זאת הסיבה שאני בצוות
    המוטו שלי לחיים: אל תלמדו מ"מוטו" של אנשים אחרים חוץ מעצמכם

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...