עבור לתוכן
  • חדשות

    משחק Dying Light חדש מגיע כמשחק Battle Royale

    גם Techland לוקחים השראה מפורטנייט

    ז'אנר הבאטל רויאל שכבש את העולם עם יציאת המשחק H1Z1, חזרתו לחיים עם PUBG והכבישה הגדולה של פורטנייט היה ז'אנר אהוב במשך השנים, מדובר במספר רב של שחקנים שצונחים לאי ששם הם נלחמים אחד בשני בכדי להיות המנצחים הגדולים. הז'אנר לקח תאוצה בזכות פורטנייט, ניתן לראות זאת עם כל החברות שעכשיו מנסות גם כן לעלות על הגל, וניתן לראות זאת גם עם Techland, המפתחת של Dying Light שמביאה לנו את Dying Light: Bad Blood, משחק באטל רויאל עם טוויסט לא ממש קטן.

     

    נכון לעכשיו, מה שידוע על המשחק החדש הוא שבמקום 100 שחקנים שנלחמים אחד בשני, יהיו רק כ-12 שחקנים אמיתיים והרבה מאוד זומבים. לא רק שתצטרכו להילחם בשחקנים אחרים בשביל לשרוד, גם הזומבים יהיו האויבים שלכם. התזוזה במשחק תהיה כמו במשחק הקודם- בעזרת פארקור. כשאתם בורחים, או רצים אחרי מישהו, אתם עושים את זה עם יכולות הפארקור שלכם. וכמובן, קרבות מאוד מלוכלכים עם נשקים כמו סכינים, גרזנים, מחבטי בייסבול ועוד המון- אתם יודעים, נשקים שלוקחים לשדה קרב אמיתי שניתן למצוא אותם ממש לידכם. בבית.

     

    "תמיד רצינו להוסיף עוד קרבות מרובות שחקנים ל- Dying Light, קראנו את כל ההודעות מן השחקנים ברשתות החברתיות ובפורומים, ומצב מרובה שחקנים היה נושא חם. ראינו גם כמה שחקנים העריצו את מצב המשחק Be the Zombie וזה נתן לנו השראה להרחיב את מצב מרובה השחקנים, אך אנחנו רוצים לעשות זו בדרך של Dying Light, איפה שהעולם מוצף בזומבים שמהווים סיכון גבוה כמו שחקנים אחרים" אומר מצ'יג' לוצ'ני (Maciej Łączny), מפיק בפועל. "זה איך ש- Dying Light: Bad Blood נולד, משחק המבוסס על דברים אלו: החופש והתזוזה המהירה של הפארקור ביחד עם הסיכון הנמשך של הזומבים, והאכזריות היצירתית של הקרבות. כשהם משולבים הם מציעים חווית באטל רויאל חדשה לגמרי, ועכשיו אנחנו מציעים לקהילה לבוא ולשפר את המשחק לפני יציאתו הרשמית". השחקנים מקבלים את היכולת לשחק במשחק לפני יציאתו בכדי לשפר את חווית המשחק בשביל כולם. המשחק ישופר באופן קבוע לפי תגובות השחקנים המשחקים בו.
     

     

     

    המשחק הוא עוד משחק באטל רויאל, כמו שרואים כמעט בכל מקום עכשיו. אך Techland מביאה איתו טוויסט שנותן חוויה אחרת לגמרי. אין ספק שהמשחק הזה יביא איתו הרבה אקשן לא פוסק.
    מה אתם חושבים על ז'אנר הבאטל רויאל? האם אתם תקנו את Dying Light: Bad Blood? ספרו לנו בתגובות!

    • אהבתי 2
    Dong

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    תודה רבה על הכתבה!

    סוף-סוף משחק זומבים איכותי וטוב, מת לשחק בו כבר.

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים

    לפי דעתי האישית
    קצת מוגזם 20 הודעות פעילות

    על מנת להשתתף בהגרלה

     

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים

    מהסיבה שיש אנשים שלא כותבים הודעות

    אבל כן 

    הם נמצאים בפורום

    ורואים הכל

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...