עבור לתוכן
  • חדשות

    EA Play בתקופת הנחות!

    EA Play במחירי רצפה!

    ב־31 לאוגוסט הכריזה חברת המשחקים EA שהיא תביא את ה־EA Play (גיים פאס יחודי של EA)image.png.1c9914806731b89f8fdebf7f45a02960.png שלה לפלטפורמת המחשב, ויהיה אפשרי לרכוש אותו ב־Steam. המנוי לגיים פאס תמיד היה עולה כ־22.5 ש"ח לחודש וכ־250 ש"ח לשנה, אבל בשביל להביא עוד קהילת שחקנים למשחקים שלהם EA החליטה לעשות הנחות על הגיים פאס, 80 אחוז על החודשי ו45 אחוז על השנתי. חשוב לדעת שאנשים שכבר רכשו את הגיים פאס של EA בעבר דרך פלטפורמת הסטים לא יזכו לקבל הנחה. עם קניית הגיים פאס בהנחה יהיה לקונה את כל הגישות למשחקים המוצאים של EA בלי שום הגבלות. ההנחות יהיו לזמן מוגבל (עד התשיעי למרץ 2021) לאחר מכן המחירים צפויים לחזור למצב הרגיל.  
     

    כמו כן לעומת הרבה חברות אחרות EA מציאה בגיים פאס שלה לא רק משחקי אינדי זולים או משחק שווה אחד, אלא את רוב ספריית המשחקים החמים שלה. אפשר למצוא שם משחקים מכל סוג, אם זה אסטרטגיות לחימה, מרוצים, משחקים בעלי סיפורים, מלחמות ועוד. בנוסף לזה EA הודיעו שהם מתכוונים כל פעם שיצא משחק חדש מהסטודיו שלהם להעניק גישה אל המשחק למשך עשרה שעות או אולי אף יותר (כאן חשוב לדעת שזה נוגע לרוב למשחקים שפותחו ב-EA ולא בשיתוף חברות גדולות אחרות), בעזרת זה כשיצא משחק חדש תוכל להתנסות בו למשך זמן מספק ואז תוכל לדעת האם שווה לקנות אותו או לא. EA מבטיחה לקוני הגיים פאס בנדלים בחלק מהמשחקים, שיפורים ועוד.
    image.png.63a46bf6d1e1b283ae02536b1c3d8264.png

    כמו שכבר הזכרנו בעבר EA הוציאה לפאס שלה גם Triple A games, אלה משחקים מאוד מושקעים שפותחו במשך זמן לא קטן לדוגמה: Cs go, Gta 5, Call Of Duty ועוד... (משחקים אלו רק משמשים כדוגמה ולא נמצאים בגיים פאס) בין המשחקים החמים אפשר למצוא את:

    A Way Out- משחק הרפתקאות בעל סיפור ומבנה טוב

    BattleField- משחק מז'אנר מלחמות בעלות סיפור ואונליין

    Need For Speed- סדרת משחקי מרוצים פופולארית בעלת גרפיקה טובה

    Sims- סדרת משחקי סימולטורים פופולארית לכל המשפחה

    וזה אפילו לא חלק קטן ממה שהגיים פאס מציע.
     

    האם מומלץ לקנות את ה־EA Play של EA? זה כבר תלוי באדם ובז'אנר המשחקים שהוא אוהב, אם אין שם הרבה משחקים שאתם אוהבים כנראה שאין סיבה לקנות את הגיים פאס כי לרוב המשחקים שם לא אמורים להשתנות, אבל אם יש שם לפחות כמה פרוייקטים שנראים לדעתכם טוב או שרציתם לשחק בהם בעבר אבל זה לא היה אפשר מבחינת מחסום המחיר אז למה לא. במיוחד כשזה עכשיו בהנחה אולי שווה לתת למשחקים של EA צ'אנס גם אם אתם לא מתחברים אל חלקם ואולי תמצאו משהו שאתם אוהבים ורוצים לשחק בו. חשוב לדעת שאחרי שקניתם את ההרשמה ל־EA Play אז זה יוכל לחדש את ההצטרפות מחדש באופן אוטומטי בסיום החודש, אז חשוב לבטל את זה בחלק מהמשתמשים אם יש לכם כסף על החשבון סטים או שאם כרטיס האשראי שלכם מקושר.

    מה אתם חושבים? מבצע משתלם? כתבו לנו בתגובות!!

     

    s1ms1m

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...