עבור לתוכן
  • חדשות

    המשחק Fallout 76 חוזר ובגדול עם האירוע "Fasnacht"

    האירוע השנתי "Fasnacht" חזר למשחק Fallout 76!

    האירוע Fasnacht הוא אירוע המתקיים בכל שנה, והוא מציין בקטנה את המעבר בין החורף לקיץ. האירוע מלא בתחפושות מגניבות ומסכות מצחיקות, אך לפעמים גם מפחידות. המצעד מלא בכיף, וכמו שאנו מכירים את Fallout 76, לא הרבה יכול להישאר בגדר ה"כיף" בלי שחבורה של זומבים תתחיל להרוס את המסיבה. במצעד Fasnacht נצטרך להגן על הצועדים, ולהרוג את כל מה שמונע מאיתנו לסיים את המסלול. הצועדים הם רובוטים, ואפילו לאחר שהוסיפו NPC'S, חשבו שכבר נראה צועדים אמיתיים כמו באיוונטים היותר חדשים שיצאו לאחרונה. כמו כן, קיבלנו רובוטים עם מסכות, שזה גם טוב. האיוונט נמצא ומבוסס על עיר אמיתית במערב וירג'יניה.

     

    image.png

     

    כשנתחיל את האיוונט נצטרך לאסוף ולעזור לכל הרובוטים שמשתתפים, ולפעמים נצטרך לאסוף אוכל, לנגן במשך זמן מסוים, ולפעמים נתבקש לאסוף פריטים מסוימים. לאחר שעזרנו לכל חמשת הרובוטים, הם יגיעו ויפגשו בנקודת ההתחלה וימשיכו משם. הם הולכים לעצור שלוש פעמים ויותקפו בכל נקודה על ידי קבוצה שונה. האויבים שלנו יהיו מוטציות מתאבדות, כלבים, עצלן ענק שיכול להביא פריטים נדירים וצפרדעי ענק. בכל נקודת עצירה אותה כמות ואותה קבוצה תתקיף אותנו כל הזמן, ולאחר שנסיים את כל שלוש העצירות, נוכל לשמוע נאום נחמד של הרובוט המוביל שמסביר לנו שבשביל לגרש את החורף צריך לשרוף את המסכה של איש החורף (Winter Man). כאשר נעשה זאת, האיוונט יסתיים ונקבל שני פריטים נדירים: תוכנית בניה למחנה ומסכה. למסכות יש אחוזי קבלה מיוחדים שמתחלקים לקטגוריות של Common, Uncommon ו־Rare.

     

    במשך כל שעה בין התאריכים ה‏־1 ביוני עד ה‏‏‏‏־9 ביוני, תוכלו להיכנס לאיוונט ולהשלים את המצעד. לאחר ה־9 ביוני יתחיל איוונט בשם Meat Week, שבו תוכלו לעזור למוטציות לעשות על האש.

     

    image.png

     

    האם תשחקו באירוע השנה? ספרו לנו בתגובות!

    Liel442

    תחביבים: אין.. זאת הסיבה שאני בצוות
    המוטו שלי לחיים: אל תלמדו מ"מוטו" של אנשים אחרים חוץ מעצמכם

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...