עבור לתוכן
  • חדשות

    Five Nights at Freddy's: Help Wanted המשחק המפחיד ביותר

    אחד ממשחקי הVR הטובים ביותר

    המשחק Five Nights at Freddy's: Help Wanted (או בקיצור FNaF: HW) הוא משחק מסדרת המשחקים Five Nights at Freddy's (או בקיצור FNaF). במשחק תפגשו מספר מצבי משחק שונים ומפחידים. המשחק מפחיד אז הוא לא מומלץ לאנשים שלא אוהבים לפחד. אבל למי שלא אכפת לפחד, המשחק פשוט נפלא. תוך כדי המשחק, השחקן יעבור במקומות ויפגוש "animatronics" (יצורים רובוטיים) מהעבר של סדרת המשחקים FNaF. לפי הסיפור של סדרת המשחקים FNaF המשחק FNaF: HW אמור להיות בדיחה על כל הסיפורים שקראו במהלך משחקי FNaF, הקריין במשחק טוען שרוב הסיפור האלה הם שקרים. תוך כדי המשחק FNaF: HW, תוכלו לגלות את הסיפור תוך כדי שתתקדמו במשחק ותשיגו דברים כמו קלטות שיסבירו לכם יותר על הסיפור.
     


    את המשחק FNaF: HW תוכלו לשחק על המכשירים Oculus Quest, PlayStation 4, Nintendo Switch, Xbox One,PC ויש גרסת Mobile שחסר לה כמה דברים משאר הגרסאות.
    לפי המכשירים שציינתי מקודם, אפשר לראות שלא חייב לשחק את המשחק על VR (משקפי מציאות מדומה). אפשר לשחק את המשחק בVR ונותן הרגשה כאילו הכל לידך וכמובן הרבה יותר מפחיד מללא VR. הביקורות על המשחק מצוינות והמשחק אהוב על ידי רבים. הרעיון של משחק FNaF בVR הוא מדהים והביצוע אפילו יותר. תוכלו לקנות את המשחק בפלטפורמת Steam בשווי של 110.95 שקל. FNaF: HW פותח על ידי Steel Wool Studios.

    image.thumb.png.844305755de56f2fbafc09fbe080de4b.png
     

    למשחק FNaF: HW יש Downloadable content (או בקיצור DLC) שנקרא Curse of Dreadbear. Curse of Dreadbear הוא משחק בסגנון ליל כל הקדושים (Halloween). Curse of Dreadbear מוסיף מודים שונים ומאתגרים. Curse of Dreadbear גם מוסיף animatronics חדשים ומפחידים. תוכלו לקנות את את Curse of Dreadbear בפלטפורמת Steam בשווי של 36.95 שקל, ותוכלו לקנות את המשחק FNaF: HW ואת הDLC Curse of Dreadbear ביחד בפלטפורמת Steam בשווי של 133.10 שזה מוריד 10% משניהם.

     

     

    GenJox

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...