עבור לתוכן
  • חדשות

    Greedfall מצליח במכירות ומקבל הרחבות!

    Greedfall מכר מיליון עותקים ומקבל הרחבה על ההישג!

    מיליון עותקים של המשחק  Greedfall נמכרו. זה נתן המון רעיונות למפתחת משחקי המחשב "Spiders" למשחק האחרון שלהם. Spiders הודיעה על בואם לקונסולות החדשות פלייסטיישן 5 ו-Xbox Series X S עם גרסה חדשה ומותאמת לקונסולות החדשות. בגרסה הוסיפו תוכן והרפתקאות חדשות שמבוססים על תקופת הקולוניאליזם אבל  לפחות הוא לא העלה את העולם באש, תערובת הסכסוך בין הפלגים, הבחירה המוסרית והחברים הרומנטיים מילאו את החור בצורת BioWare הישנה בחייהם של שחקנים רבים. כמו שסוקרנו לורן מורטון אמר, "אם עידן הדרקון הוא ותיק שיצא לשבתון, GreedFall שומר על כסאו חם מבלי לעשות בלגן במשרד בהיעדרו." יציאתו של המשחק Greedfall היה בספטמבר 2019, וזכה להצלחה קטנה, גם מצד הגיימרים וגם מצד המדיה. ה-RPG של אולפני הצרפתים יציע לנו הרפתקה של המאה ה-17. חדשות ממש טובות עבור גיימרים שמבינים שהגרסאות של הקונסולות החדשות בדרך.

     

    עם זאת, אנחנו צריכים לחכות עוד הרבה זמן בגלל שעדיין אין תאריך. כמו ההרחבה, שעדיין לא מסרו עליה פרטים. רבים מקווים שההרחבה תצא בשנה הבאה, למה לא, יהיה כיף לראות גרסה שתשלב את משחק הבסיס עם ה־DLC. אנחנו עדיין לא יודעים כלום ומחכים בסבלנות לדעת פרטים. קיבלנו הבהרה בזכות ההודעה שניתנה לעיתונאות, בגלל שהמשחק יוצא עם שיתוף פעולה של Focus Home Interactive במהלך המהדורה, יציאה של גרסאות חדשות של הדור הבא ותכנים חדשים תמיד יהיו עםFocus Home. נודע לנו לאחרונה שהתקיים הסכם עם Nacon שקנתה את Spiders וקיבלה בעלות על המותג Greedfall.

     במשחק תתווסף חבילה חדשה שתצא, חבילת Gear שמכילה כלי נשק ותלבושות של בונוס. מחירו של המשחק Greedfall הוא 50 דולרים כרגע והמחיר לא מצופה לרדת. לאחרונה קיבלנו מידע שהמשחק הבא של שלהם (Steelrising) וכמו רוב המשחקים שלהם בטוח שיהיה למה לצפות.

    מה אתם חושבים? מיליון זה מספר קטן או נמוך לפי דעתכם? כתבו לנו בתגובות!

    ELIAV2652

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...