עבור לתוכן
  • חדשות

    המשחק המצופה Left Alive נדחה לשנת 2019

    את המשחק המצופה של השנה נראה רק בשנה הבאה

    המשחק Left Alive הוא משחק השרדות מלא באקשן המספר את סיפורן של 3 דמויות ראשיות בזמן פלישה נוראית המתרחשת בשנת 2127 בעיר הבדיונית נובו סלאבה (Novo Slava). לכל דמות יש סיפור ומשימות משלה, ולכל אחת יש את השביל שלה לגאולה. Left Alive מספר סיפור אנושי של השרדות. לאחרונה Square Enix שחררה טריילר נוסף למשחק, שגם מודיע שהכותר נדחה לשנת 2019. צפו בו: 

     

    

     

    הייתה ציפייה רבה למשחק החדש מצד השחקנים, אך המפתחים נשארו שקטים ללא שום חדשות נוספות לגבי המשחק במשך זמן רב. השחקנים שציפו למשחק התחילו לחשוש, אם המשחק נדחה או בכלל בוטל הפיתוח שלו. השחקנים נשארו אופטימיים וחיכו לחדשות, והיום התשובה שלהם סוף סוף הגיע. לפי עיכוב זה, ניתנת ההרגשה כי המפתחים עושים את מיטב יכולתם להפוך את המשחק לכמה שיותר שלם בלי שום באג או גליץ' שישבור אותו. ככל הנראה המשחק לא היה מוכן מספיק לקראת שחרור השנה, ולכן דחו אותו.

     

    הטריילר מציג לנו את שלושת הדמויות הראשיות ואת הסביבה הנוראית שהדמויות נלחמות בה, העיר נובו סלאבה. הטריילר גם מוסר לנו שלכל דמות תהיה סיפור שונה ומבט שונה אל הפלישה הנוראית. 
    המשחק Left Alive צפוי לצאת בשנת 2019 לקונסולת הפלייסטיישן 4 ולמחשב האישי.
    
    מה אתם חושבים על Left Alive? האם אתם תקנו אותו? ספרו לנו בתגובות.

    Dong

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    תע"ה .

    לנושא: אני לא חושב שאקנה אותו מכמה סיבות, הטריילר לא מספק לי שום רצון לקנות אותו מה שגם הוא מראה שהגרפיקה לא כזאת טובה יחסית למשחק שצפוי לצאת ב2019. ולפי דעתי אני לא חושב שיש יותר מדי עלילה ביחס למשחקים אחרים הרבה יותר מצליחים מאותו הזאנר פחוס מינוס (cod).

    נערך על ידי Cactus

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...