עבור לתוכן
  • חדשות

    המשחקים החינמיים של מינויי שירותי הקונסולות לחודש יוני

    המינויים מביאים לנו כותרים מעניינים שכולנו שמענו עליהם, עם טעימה מהזמנים הטובים של עולם הגיימינג

    בתקופת הקורונה לפעמים יכול להיות משעמם בבית... אבל אני חושב שסוני ומייקרוסופט כבר עלו על זה. המשחקים שיהפכו לחינמיים בתקופה הכי חמה בקיץ הם משחקים שאני אישית שיחקתי הרבה, וממליץ על רובם. אז, מה המשחקים?

     

    המשחקים שמנויי שירות ה־Xbox Live Gold יקבלו בחינם:

    מיקרוסופט מחזירה אותנו לשנות ה־90 ומביאים לנו כמה משחקים שיחזירו את המבוגרים לנוסטלגיות. ב־1 ביוני, Shantae and the Pirate’s Curse הולך לקחת אותכם להרפתקה. לאחר שהדמות הפכה מג'יני לבחורה רגילה, שנטאי צריכה לעזור להציל את האי שהיא גרה בו. היא צריכה לעבוד עם האויבת שלה על מנת לעבור מכשולים, להרוג מפלצות, להסיר את הכישוף המרושע מהאי, ולהחזיר את הכוחות שלה. המשחק יהיה זמין עד ל־30 ביוני.

     

     

    Coffee Talk הינו המשחק השני ברשימה, המשחק יציג לנו את החיים של עובד בבר. המשחק נועד להרגיע את השחקנים עם האווירה, הפרטים הקטנים, והסיפורים המעניינים של העוברים והשבים. במשחק תוכלו להתעסק באיך שהציור בקפה של הלקוח שלכם יראה, אתם תתקדמו ככל שתמכרו יותר, וככל שתמכרו יותר תכירו יותר דמויות. המשחק יהיה זמין מה־16 ביוני עד ב־15 במאי.

     

     

    המשחק !Destroy All Humans הוא משחק אקשן – הרפתקאות אשר מתקיים בעולם פתוח. המשחק יהיה זמין מה־1 עד ל־15 ביוני, והמשחק הוא דמוי GTA רק שהמודים כבר מותקנים.

     

     

    Sine Mora – המשחק מחזיר אותנו לקרב החלליות של פעם, שמרוב שהיו פיצוצים על המסך לא הבנו מה קורה. הקלסיקה של משחקי היריות, שלוקחת אותנו דורות קדימה. עם סיפור מעניין, שלבים מלאי פרטים, ומשימות בלתי אפשריות. המשחק מחכה לאחד שישלים אותו. המשחק יהיה זמין מה־16 עד ל־30 ביוני.

     

     

    המשחקים שמנויי שירות ה־PlayStation Plus יקבלו בחינם:

     

    Call of Duty: World War 2 – המשחק זמין להורדה כבר עכשיו. למשחק יש סיפור מעניין שמבוסס על אירועים אמיתיים, מוד של זומבים, ואיך לא, מולטיפלייר. אין לי הרבה להגיד על המשחק חוץ מזה שהוא בעל כבוד רב בין שחקני COD.

     

     

    Star Wars: Battlefront 2 – המשחק שהתחיל ברגל שמאל, אבל החזיק את עצמו מספיק זמן  על־מנת לשרוד. המשחק יהיה זמין מה־2 ביוני, והמשחק הינו First Person עם אפשרות להחליף ל־Third Person. למשחק יש מודים של סינגלפלייר ומולטיפלייר. זמני הסיפור הם בין Return of the Jedi ל־The Force Awaken. רוב המשחק מתבסס על המולטיפלייר ו־12 המודים של המשחק ישמשו לכם כדרך טובה להעביר את הזמן. המודים מתבססים על אירועים מהסרט, ב־20 נגד 20. תוכלו לשחק ככל דבר במשחק, אם זה טייס ב־X Wing, או כ־Ewok. למשחק היו עליות וירידות, וזאת הסיבה שהוא כל כך טוב אבל אף אחד לא משחק בו. המשחק קיבל ציון מחדש של 8.8 מ־IGN, וכמישהו עם 60 שעות על המשחק, אני חולה עליו. ולא רק בגלל שאני מעריץ של מלחמת הכוכבים.

     

     

    מה אתם חושבים? אוהבים את המשחקים?? ספרו לנו בתגובות!

    • אהבתי 1
    Liel442

    תחביבים: אין.. זאת הסיבה שאני בצוות
    המוטו שלי לחיים: אל תלמדו מ"מוטו" של אנשים אחרים חוץ מעצמכם

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...