עבור לתוכן
  • חדשות

    קונסולת גיימינג שגם מחממת עופות? KFC אומרת כן.

    אחרי הרבה הייפ שבהתחלה נראתה כבדיחה, KFC בשותפות עם Cooler Master חושפים את הקונסולה הראשונה מסוגה שגם תספק לכם את התיאבון

    KFC Gaming כמותג בעיקר נהג להתעסק בספונסרים לדברים מסויימים ופעילות רבה בנושא בחשבון הטוויטר, אבל כנראה שעיסוק זה הולך להשתנות. כשאמש (יום ג') חשפו KFC את השותפות החדשה שלהם עם מותג המחשבים Cooler Master ביצירת קונסולה חדשנית מבוססת Intel: ה-KFConsole, הקונסולה הראשונה שמשלבת גיימינג ונשנושים.

     

     

    "אל תפחד יותר שהעוף שלך יתקרר הודות לתא העוף." כותבים KFC, "בעזרת שימוש בחום הטבעי של המערכת יחד עם מערכת ניטור אוויר, ניתן עכשיו להתרכז כמו שצריך במשחק שלך ולהינות מעוף חם ופריך בין הסיבובים". אז איך זה עובד? ככל הנראה התכנון הוא שימוש בחום הנוצר כתוצאה משימוש במערכת כדי לחמם את האוכל שנמצא בפנים, שמי מאיתנו שסבלו בעבר מבעיות חימום יתר יכולים לפחות להירגע כי עכשיו יש שימוש נוח וטעים לחום.

     

    אז איך זה נראה על הנייר? די מבטיח. המארז יהיה מבוסס על ה-Intel NUC 9 Extreme Kit עם מעבד i9, כמויות מטורפות של זיכרון מהיר ומקום לכרטיס מסך לבחירתכם, יחד עם תמיכה ב4K נראה שהקונסולה הזו מתכננת להיכנס לשוק ולהישאר שם שנים רבות.

     

    עוד לא ממש ברור מה יהיה המחיר של כל התענוג הזה ומה זה אומר עלינו כישראלים אבל הקונסולה הזו בהחלט מעוררת תיאבון לעוד.

    כמה אתם אוהבים עוף? ספרו לנו בתגובות!

    • אהבתי 2
    MitMan

    תחביבים: משחקי MOBA וeSports
    המוטו שלי לחיים: אם החיים נותנים לך לימונים, אתה שיכור.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...