עבור לתוכן
  • חדשות

    Nintendo Direct - ספטמבר

    כל מה שיש לדעת על אירוע העדכונים של נינטנדו

    גם בחודש הזה, כמו בכל כמה חודשים נערך אירוע העדכונים של נינטנדו ה־"Nintendo Direct". האירוע צולם והועלה ליוטיוב ואורכו כ־40 דקות וכלל בתוכו עדכונים שונים הנוגעים לקונסולת ה־"Nintendo Switch". הפעם, שוחררו באירוע כמה עדכונים חשובים שישפיעו על העתיד של המשחקים בקונסולה.

    האירוע התחיל בטריילר לחבילת ההרחבה החדשה שתצא למשחק "Monster Hunter Rise" שנחשב לאחד ממשחקי ההרפתקאות הטובים ביותר לקונסולה שלא שייכים ל־"Nintendo", בנוסף הודיעו שחבילת ההרחבה למשחק תשתחרר במהלך הקיץ של 2022.

    אחד הדברים המעניינים והמפתיעים באירוע היה ההכרזה על שחרור של משחק חדש לסדרת המשחקים "Kirby" שנקרא "Kirby and the Forgotten Land", זהו המשחק הרשמי הראשון של סדרת המשחקים "Kirby" שיוצא לקונסולת ה־"Nintendo Switch", והמעריצים מחכים לו כבר מאז יציאת הקונסולה.

    "Kirby" הוא בין הדמויות המוכרות של נינטנדו ואנו שמחים שסוף סוף נוכל לשחק במשחק עולם פתוח משלו. למשחק אין תאריך יציאה רשמי, אך אנחנו יודעים שהוא ישתחרר במהלך 2022. זו אחת ההודעות הטובות שהוכרזו במהלך האירוע ואנחנו חייבים להגיד שאנו מחכים למשחק הזה בקוצר רוח.

    לכל חובבי ה־"Mario" בינינו, המשחק "Super Mario Superstars" המדמה משחק מונופול ביחד עם כמה שינויים מיוחדים שבאים מסדרת המשחקים של "Mario", עומד להשתחרר במהלך החודש הבא עם 5 לוחות משחק שונים ועם אתגרים נוספים בלוחות. לאחד מהלוחות החדשים נוספה חפרפרת שמשנה את כיוון הדמות, כרגע החפרפת זמינה אך ורק בלוח הזה, אך יש סיכוי שבעתיד תצטרף ללוחות נוספים. בנוסף, אחד מהלוחות יהיה בסגנון אימה, וזאת לכבוד ליל כל הקדושים הקרב ובא. חוץ מהלוחות במשחק יש קטגוריית "Mini Games" שמכילה כל מיני משחקונים קטנים, ביחד עם השקת המשחק תצא לקטגוריה הזו האפשרות לשחק עם אנשים אחרים מהעולם במשחקונים האלו. המשחק זמין לקנייה מוקדמת מעכשיו, וניתן יהיה לשחק בו מה־29 לאוקטובר.

    חוץ מיציאת המשחק החדש של "Mario", קיבלנו טריילר רשמי לעוד משחק רשמי של נינטנדו המשחק "Splatoon 3", גרסת המשך המשחק הוכרזה לפני כשנה עם הצצה לכמה מהאפשרויות החדשות במשחק, ובמהלך האירוע הראו את הטריילר הרשמי למשחק החדש.

    הנושא העיקרי האחרון שדובר עליו באירוע הוא עדכון נובמבר של המשחק "Animal Crossing: New Horizen", אך הפעם במקום לשחרר מידע על העדכון בעזרת טריילר יהיה אירוע שלם שיכריז על מה יקרה בעדכון ועל כל הדברים שיתווספו.

    האירוע יערך במהלך חודש אוקטובר, ודבר אחד שנכנס לעדכון כבר ידוע לנו, המסבאה של "Brewster" תחזור למשחק, לא ידוע לנו איפה ואיך אך, ידוע לנו שזה יקרה.

    חוץ מכל העדכונים האלו שוחררו עדכונים נוספים על משחקים קטנים, ולכן מומלץ למי שמעוניין לדעת יותר על העדכונים ללכת לערוץ היוטיוב של נינטנדו ולצפות באירוע המלא, חשוב רק לציין שהאירוע מצולם בשפה האנגלית.

    Orisygal

    תחביבים: גיימינג
    המוטו שלי לחיים: כשאתה מבולבל זרת אל על!!

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...