עבור לתוכן
  • חדשות

    Nintendo Switch - מעל כל הציפיות, 2.5 מליון יחידות נמכרו!

    אמש פרסמה חברת SuperData את כמות המכירות של הקונסולה החדשה, את הצפי לגבי המשך הדרך של המוצר, ועדכון לגבי המצב העתידי של Nintendo. פרטים נוספים בכתבה.

    לפי הפרסומים כבר בחודש הראשון מכרו Nintendo קרוב ל 2.5 מליון יחידות של המוצר החדש והמבטיח Nintendo Switch. 
    למרות שלפי הפרסומים הרשמיים של Nintendo נמכרו רק 900,000 יחידות. SuparData פרסמו אמש שלהערכתם נמכרו כבר 2.4 מיליון עותקים בכל רחבי העולם של הקונסולה מבית Nintendo. 
    כמובן יש לזכור, המידע ניתן על ידי SuperData ולא Nintendo עצמם. SuperData היא חברת מחקר עצמאית, ואין לה שום קשר עם חברת Nintendo.
    חברת Nintendo פרסמה כי היא ציפתה למכור שתי מיליון יחידות בחודש מרץ. כלומר, ההערכות של SuperData הם מעל הצפי. בנוסף, פרסמו ב SuperData כי הם משנים את הערכתם לגבי מספר היחידות שימכרו, מחמש מיליון יחידות ל 7.2 מילון יחידות. 

    מעבר לזה, יוסט ואן דרואן, יו"ר חברת SuperData הודיע כי:" הביצועים של Nintendo הם מעל לציפיות, מה שככל הנראה יחזיר את הבטחון למשקיעים."
    בנוסף מסר כי ליין המשחקים המתקרב שיתמוך בקונסולה נראה טוב וככל הנראה יצליח. כמובן שהוא מדבר על משחקים חדשים כמו Mario Kart 8 ו Splatoon 2 שככל הנראה יצליחו. בנוסף הוא אמר כי המאפיין העיקרי שגורם לקונסולה המבוקשת להצליח כל כך ברחבי העולם היא הנוסטלגיה, שבאה לידי ביטוי בהוצאת משחקים ישנים בגרסאות חדשות ומעודכנות לקונסולת המשחק החדשה.

    ואחרי כל זה Nintendo גם פרסמה באופן רשמי, כי נמכרו כבר מעל למיליון עותקים של המשחק שקיבל סביבו הכי הרבה באז בקרב חובבי הקונסולות - הלא הוא Legend Of Zelda. 

    Shtoota

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...