עבור לתוכן
  • חדשות

    Operation Void Edge | עונה חדשה מגיעה לריינבו סיקס סיג!

    העונה החדשה שמביאה לנו שינוי למפה שכולנו אהבנו ושתי דמויות חדשות.

    העונה החדשה בריינבו סיקס סיג כבר כאן והיא מביאה לנו הרבה מאוד שינויים משמעותיים למשחק, בינהם שתי דמויות שאחד מהן הוא "Oryx". הבחור יכול להפוך כל קיר לאבק ובזכותו אין צורך ב־Impact Grenade. הדמות האחרת היא "Iana". היא יכולה לגרום לאויבים לשקשק מפחד ולחשוש שהיא נמצאת מול העינים שלהם בזמן שהיא בכלל בצד השני של המפה. 
     
    IANA-מתקיפה 
    יאנה נראת מאוד פשוטה, אבל אסור להתבלבל מהמראה שלה. הדמות יכולה להפוך למאוד אסטרטגית ולעזור לכל המשחק בעזרת הולוגרמה אחת. ההולוגרמה של יאנה דומה לה בכל צורה, הסקינים שהשחקן בחר לה, הנשקים שהוא בחר לה, היא אפילו יכולה לכוון איתם, להולוגרמה יש כמעט את כל היכולות של יאנה ויכולות  בסיסיות של שחקנים אחרים אבל היא לא יכולה לירות או להשתמש בגאדג'אטים שלה. ההולוגרמה תהרסם בעזרת לא יותר מכדור אחד או נגיעה לא נכונה בחשמל/ התקרבות למכשיר של מיוט (Signal Disruptors). יש גאדג'אטים מיוחדים שיכולים להבדיל בין ההולוגרמה ליאנה המציאותית כמו המצלמה של מאסטרו (Evil Eye). יאנה לא יכולה להבחין בוויגיל כאשר הוא משתמש ביכולת המיוחדת שלו ולירות בהולוגרמה שלה לא יגרום לשום שינוי, ההולוגרמה לא יכולה לסמן אויבים ואם הם ירו בהולוגרמה הם לא יהיו מסומנים כמו עם אליבי. ההולוגרמה מתחדשת והיא מתחדשת יותר מהר אם יאנה סוגרת אותה מאשר שיהרסו אותה אויבים. הנשקים  שיאנה יכולה לקחת הם:
    ראשיים: ARX200/G36C   
     משניים: Mk1 9mm         
    בגאדג'טים שלה היא יכולה לבחור בין  Frag Grenade ל-Smoke Grenade       
    והיא בעלת 2 ארמור ו־2 מהירות מה שהופך אותה לדיי ממוצעת 
     

    rainbow-six-siege-iana-loadout_6091722-1536x864-compressor.thumb.jpg.13d398745313a83fd875d5a321a66e34.jpg

    ORYX- מגן 
    אורקס הוא הכוח החדש בקבוצה, הוא יכול ליצור חורים בקירות ולהעיף כל שחקן באוויר. בנוסף הוא יכול לעשות דברים אחרים של אטלטים. המכה המיוחדת שלו היא ספריט שנותן לו לזוז יותר מהר מכל דמות במשחק, שיכול להעיף דמויות אחרות לרצפה או ליצור חורי ענק בקירות. וכשאני אומר כל דמות אני מתכוון גם לדמויות בעלות המגן במשחק... שבמקרא שלהן  הייתי בורח אם הייתי רואה אותו 

    הוא יכול לפתוח קירות שלא עשו להם reinforce. אבל הוא כן חוטף על זה, הוא בכל זאת מפצח קיר שלם... אז דיי הגיוני שירד לו קצת חיים. לאחר כל התנגשות בקיר ירדו לו 10 חיים, במידה ויש לו רק 10 חיים כל פעם שהוא יעשה את זה הוא ירד ל"injure".  היכולת המיוחדת שלו רצה על טעינה, הוא יכול לרוץ כמה פעמים שהוא רוצה אבל בסופו של דבר זה תלוי בכמה זמן הוא צריך לחכות. הוא יכול לרוץ ברצץ 3 פעמים והמקס שהוא יכול לטעון זה 3 (שיהיו לו 3 בשימוש זמין).וכל פעם שתתנגשו בקיר הכמות תתאפס לא משנה כמה היה לכם. אורקס יכול לקפוץ אל hatches פתוחים ולעלות בעזרתם קומה. הוא גם יכול להסתכל סביבו לפני שהוא עולה בצורה מלאה למעלה כדיי לוודא שהשטח נקי. לאורקס יש את הנשקים הבאים: 
    ראשיים: SPAS-12/MP5 
     משניים: Bailiff 410/ USP40 
     בגאדג'טים הוא יכול לבחור בין Barbed Wire ל-Bulletproof camera.
    גם הוא 2 ארמור ו־2 מהירות. 


    rainbow-six-siege-oryx-loadout_6091721-1536x864.thumb.jpg.e2d1a3dd21225313581143f5321b3779.jpg

     

    Oregon Rework:
     השינויים הם דיי דרמטיים, במגדל הקטן יהיו שינויים שיעזרו למגנים לעבור בין המטבח למגדל הקטן בלי לעבור דרך חדר הפגישות ובמרתף נוסף חדר חדש שמפריד בין המדרגות הראשיות למרתף עצמו. (החדר הוא מקפיא למי שמעוניין לדעת) 
    בגלל שתמונה אחת שווה 1000 מילים, אני פה בשביל לחסוך 2000. 


    895844468_lololol-compressor(2).png.302ab766df89e04cbfae6ed12c87c321.png

    lelolelo.thumb.png.e9647a2d97e4bc5beae1bd1bddef08b8.png


    בנוסף, יוספו עוד שינויים משמעותיים כמו שיפורי השבירה של דברים ושהם יהיו יותר קלים לשבירה כדיי שלא נתעסק עם פיקסלים שלא עובדים טוב ולא נותנים לנו לראות כמו שצריך את האויב, ודברים נוספים.
    לעדכון על האפדייט המלא לחצו כאן.

    לסיכום, אני חושב שהעונה הולכת להיות משוגעת, הדמויות אומנם לא משהו אבל הן כן מקוריות. אני תמיד אוהב את השינויים של יוביסופט כי הם מעניקים הרגשה של משהו חדש לגמרי במשחק, מסכימים? 
    אם כן כתבו לנו בתגובות! 

    Liel442

    תחביבים: אין.. זאת הסיבה שאני בצוות
    המוטו שלי לחיים: אל תלמדו מ"מוטו" של אנשים אחרים חוץ מעצמכם

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...