עבור לתוכן
  • חדשות

    Riot Games חשפו את משחק ה-FPS הראשון שלהם: Valorant

    אחרי כמעט חצי שנה של שקט, Riot Games מציגים את הפרוייקט שבא לשנות את ז'אנר ה-FPS אחת ולתמיד.

    באוקטובר האחרון Riot Games חגגו את יום ההולדת העשירי שלהם וכדי לעשות צדק לשם שלהם יצאו בשלל הכרזות למשחקים בכל ז'אנר אפשרי ומאז לא שמענו יותר מדי לגבי המשחקים (פרט ל-Legends of Runeterra שיצא קרוב מאוד לשידור). ולראשונה מאז, מה שנקרא בזמנו Project A - משחק היריות הראשון של החברה והיה אפוף במסתורין לגבי המשחקיות שלו, התקבע עכשיו עם שם: Valorant.

     

    ההכרזה באה על רקע כמה הדלפות ונחתה עלינו כסרטון גיימפליי כדי שננסה אולי קצת להבין מה יהפוך את המשחק למיוחד, וכנראה שהרבה. הסרטון חשף וניסה לשבור הרבה מאוד מהמסתורין בכך שחשף דמויות, יכולות וגיימפליי שנשמר אצלם כבר תקופה. מי שיסתכל יראה שהמפה דומה מאוד לזו של CS:GO בכך שיש שלוש נקודות שעליהן צריך להגן (B ,A ו-C) מפני אנשים שרוצים לשתול בהן פצצה ומפה מעוצבת סביבן, בנוסף ניתן להבחין גם בדמויות עם יכולות שמבדילות אותן בדומה ל-Overwatch וכבר אפשר לראות מאיפה מגיע כאב הראש.

     

     

    מי שהסתובב קצת בטוויטר שם לב שרבים ממעריצי הCS:GO מיהרו להטיח ביקורת רבה על המשחק שהיכולות של הדמויות ימנעו מהמשחק להיות ישר ומהנה (שבCS:GO כולם מתחילים מנקודה שווה) בגלל היכולות המוצגות בסרטון של X-Ray (בדומה לחץ של האנזו מOverwatch) והיכולות לנוע למקומות שונים ולבודד אנשים ממקומות. בניגוד אליהם גם היו אנשים שמיהרו להכריז שהמשחק "יהרוג" את Overwatch ואת CS:GO ביחד בשיטת "הטוב משני העולמות" אבל כמו שזה נראה כרגע אפשר רק לחכות ולראות באמת את המוצר הסופי של המשחק והאם הוא באמת שווה את ההייפ סביבו.

    MitMan

    תחביבים: משחקי MOBA וeSports
    המוטו שלי לחיים: אם החיים נותנים לך לימונים, אתה שיכור.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...