עבור לתוכן
  • חדשות

    Steam חוצה את רף ה־25 מיליון משתמשים שנכנסו לסטים ביום בודד!

    תקופת הקורונה עושה ל־Valve חיים קלים

    חנות המשחקים "Steam" התחילה את שנת 2021 ביתרון מדהים על שאר חברות המשחקים עם רף מטורף של 25 מיליון משתמשים שהשתמשו באפליקציה ביום בודד. Steam השיגה את המטרה הזו לאחר שנה מדהימה עם כמה וכמה משחקים ותוכנות שהצליחו השנה יותר מאחרות.

     Among Us, משחק רב-שחקנים ששבר את השוק העולמי והגיע לרף של 2 מיליון שחקנים שהורידו וקנו את המשחק דרך החנות, בין היתר השנה בלטו ב־Steam כמה משחקים ישנים כמו CSGO או DOTA2, שתמיד היו במקומות הראשונים במשחקים הכי משוחקים של Steam, אבל השנה המספרים גדלו. אפילו המשחק Apex Legends שהצטרף לחנות המשחקים Steam בשנה החולפת והצליח להכניס מעל ל־200 אלף שחקנים חדשים שהורידו את המשחק דרך החנות.
    חשוב לציין שהיו כמה הפתעות לטובה ולרעה כמו CyberPunk 2077 שסבל מביקורות לא כל כך טובות עד עכשיו לאחר שציפו מהמשחק להיות להיט, או כמו המשחק StardewValley שבעזרת עדכון בודד  מתקרב לרף ה־100 אלף שחקנים.

    image.png.932474466a6165329e3b1599eb613dbd.png


    כמובן שבשנת 2020 סטים לא יכלה לצבור רק הצלחה והיו גם קשיים, אחד הקשיים המהותיים ביותר שהקשו עליה השנה הייתה חברת המשחקים Epic Games, שחילקה הרבה משחקים רבי מכר של Steam בחינם דרכה ובכך הצליחה לגייס משתמשים נוספים אליה.
    השנה הזו הייתה שנה מסובכת וקשה ל־Steam עם הלחץ של Epic Games מאחוריה אך היא צלחה אותה טוב ואנו מצפים לראות אותה חזקה יותר מתמיד בשנת 2021, כמובן שעכשיו תחילת שנה ואנו מצפים לעדכונים גדולים למשחקים בקרוב, אך השנה הזו תהיה השנה החשובה ביותר ל־Steam כיוון שכרגע עם תוכנית המשחקים החינמיים של Epic Games, החנות של Steam נשארת מאחור ואנו נשמח לראות מה יש לה לעשות בתגובה.

    Steam שוברת שיאים, אם זה ביליון משתמשים, ואם זה 25 מיליון משתמשים שמשתמשים ב־Steam ביום, אבל האם ההצלחה הזאת באה בהתאם? כתבו לנו מה אתם חושבים בתגובות!! 

     

     

    Orisygal

    תחביבים: גיימינג
    המוטו שלי לחיים: כשאתה מבולבל זרת אל על!!

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...