עבור לתוכן
  • חדשות

    Steam מפסיקה לקבל תשלום בביטקוין

    סטים מסבירה למה הביטקוין הוסר מאופציות התשלום

    בתחילת 2017, סטים החלה לקבל תשלומים במטבע הוירטואלי הנחשק, הביטקוין. הביטקוין, שהספיק כבר לזנק בכ2000% מאז השנה שעברה ומחירו עומד כיום על 16000$, הפך למצרך נדיר, וכל מי ששמע עליו רוצה שיהיה בידו אחד כזה. סטים הספיקה לחזור בה מהחלטתה לקבל תשלומים באמצעות המטבע, בהודעה רשמית שפרסמה היום, כי היא מבטלת לחלוטין תשלום במטבע הוירטואלי, עם אופציה להחזרת אמצעי התשלום בעתיד.

    BITCOIN_YOURGAME.png

     

    אייקון Bitcoin | עיצוב: Yourgame

     

    סטים מסבירה את החלטתה כי, ראשית, עמלות הביטקוין גבוהות מאוד, ועומדות לרגע נתון זה על כ4$ לעסקה בפרק זמן נורמלי (העומד על כ30 דקות), ואף הגיעו ברגע שיא ל20$ לעסקה, היא ממשיכה ומציינת כי העמלות הבסיסיות שהן נשענות עליהן עומדות על כ20 סנט, ובשבוע האחרון עם עליית מחיר הביטקוין והעומס על הרשת, העמלה קפצה ל20$ ומשום כך היא לא יכולה לנהל המשך עסקים תקין עם המטבע, משום שאין לה שליטה על העמלה ברשת הביטקוין. היא מוסיפה, ומסבירה כי כאשר רוכש שרוצה להשתמש באפשרות התשלום ביטקוין, אשר רוצה לקנות משחק או שירות מסטים, נפתח עבורו חלון בו הוא מתבקש לשלם את הביטקוין הנדרש + תוספת על העמלות. הסכום הזה נכון רק לפרק זמן מסויים, משום שמחירו של הביטקוין עולה ויורד בקצב מהיר. הדבר גרם להפסדים לסטים בחודשים האחרונים של 25%. 

    מה אתם חושבים? האם זהו צעד נכון של סטים, להפסיק את התמיכה בקבלת התשלום באמצעות המטבע, והזדמנות לכלכלה מודרנית וחדשה, או שמא החלטתם צודקת וכי הביטקוין צריך להתבסס יותר לפני הוספתו,

    שתפו אותנו.

     

    • אהבתי 3
    Cycoo

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...