עבור לתוכן
  • חדשות

    המנוע הגרפי Unreal Engine 5 יתמוך בקונסולה Xbox Series X

    המנוע החדש יתמוך בכל הפלטפורמות

    Epic Games חשפה בשבוע שעבר את ה־Demo של מנוע הגרפי העתידי "Unreal Engine 5" שהורץ על חומרת הקונסולה PlayStation 5. אלו שמעדיפים Microsoft על פני Sony ישמחו לשמוע שהמנוע יתמוך גם בקונסולה Xbox Series X, לפי דבריו של מייסד ומנכ"ל חברת Epic Games טים סוויני.

     

     

    הטכנולוגיות הנהדרות והחדשות "Nanite" ו"Lumen" אשר הודגמו על Unreal Engine 5 תהיינה נגישות בקונסולת Xbox Series X, בקונסולת PlayStation 5 ובמחשבים עוצמתיים.

    ועד שהמנוע החדש יאומץ כאחד הכלים העיקריים לפיתוח משחקים חדשים, תהיינה אפשרות להריץ משחקים שפותחו על הגרסאות הישנות יותר של המנוע, בעזרת שימוש בטכנולוגיות רינדור ותאורה מהדור הקודם.

    "על־מנת לתחזק תאימות לפלטפורמות הדור הקודם, יש לנו אמצעי העברה מהדור הבא שבהם תוכלו לבנות או לייבא נכסים באיכות הגבוהה ביותר – רמת האיכות שתרוץ ישירות בקונסולות הדור הבא"
    "המנוע מספק ויספק עוד יכולות הרחבה אשר יורידו את הרזולוציה על־מנת שיוכלו להריץ את התכנים שלכם במרבית המכשירים, כולל מכשירי אנדוראיד ו־iOS ישנים, על־מנת שתוכלו לבנות את התכנים שלכם פעם אחת ותוכלו לפרסם אותו בכל מקום ולבנות את אותו המשחק לכל המערכות, רק עם רמה שונה של דיוק גרפי". מסר טום סוויני לאתר Eurogamer.

     

    Epic Games כבר הכריזה שפורטנייט ישתדרג במנוע כאשר הוא יצא לאור בשנת 2021. מכיוון שהמשחק עדיין יהיה זמין בכל הפלטפורמות – כולל הדור הבא של המכשירים הניידים, המנוע העתידי יהיה חייב לתמוך בכל פלטפורמה קיימת.

    סוויני העיר כי הסיבה היחידה למערכת ה־Demo הייתה להראות את הביצועים בקונסולה PlayStation 5 מכיוון של־Epic Games ו־Sony היו דיונים מזה שנים על עתידם של שיפור הגרפיקה ופיצ'רים נוספים.

     

     

    Unreal Engine 5 יצא לאור בשנת 2021, המנוע יביא עמו דרכים רבות למתכנתים מסביב לעולם לשפר את המשחקים אשר הם מפתחים.

     

    האם אתם חושבים שזה שינוי גדול בעולם הגיימינג?

    שתפו אותנו בתגובות!

     

    • אהבתי 1
    Azure

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...