עבור לתוכן
  • חדשות

    Valve מפתחת שלושה משחקי מציאות מדומה בתקווה להשיג את השוק

    Valve יוצאת בהבטחה על שלושה משחקי מציאות מדומה שבדרך אלינו

    חברת המשחקים הידועה Valve יצאה בהבטחה גדולה, שלושה משחקי מציאות מדומה מלאים שמתוכננים להגיע אלינו בקרוב מאוד, אך מה המחיר?

    כשאני אומר מחיר אני מתכוון בעיקר לכסף כיוון שבכינוס גייב נוואל טען מספר פעמים שהטכנולוגיה "לא מספיק מתקדמת" או "לא שווה את הכסף" (תודה על הסיקור של Eurogamer).

     

    כבר בהתחלה גייב (או בכינויו גייבן) נותן משפט בטחה מאוד גדול: "כשאני מדבר שאנחנו הולכים לפתח שלושה משחקים, אנחנו מפתחים שלושה משחקים מלאים, לא ניסויים" שזה בהחלט משהו מעניין לראות משחק באורך מלא במציאות מדומה.

     

    במהלך השיחה גייבן מזכיר לא מעט פעמים את הצורך הדחוף של עולם המציאות המדומה להשתדרג ולהתפתח, הוא אף מציין: "זה מרגיש כאילו היינו תקועים עם עכבר ומקלדת ליותר מדי זמן וההזדמנויות לבנות חוויה יותר מעניינת נמצאת שם, רק צריך להרחיב מה שאנחנו יודעים, זה לא רק על שידרוג חומרה אלא על לבנות משחקים טובים יותר" במהלך השיחה הוא לא מפחד לבקר משחקים קודמים למערכות המציאות המדומה השנות ואף את החברות שמייצרות אותן.

     

    הוא אמר בנוסף משהו שקצת יאכזב את השחקנים הוותיקים: "מציאות מדומה לא הולכת להיות מוצלחת אם אנשים רק לוקחים דברים קיימים ושמים אותם במציאות מדומה..... אף אחד לא הולך לקנות דברים כאלה, באותה מידה שאנשים לא קונים מכשיר מציאות מדומה בשביל לצפות בסרטים".

    כרגע לא נראה שValve מעוניינת בכלל להכניס משחקים קיימים למציאות מדומה אך האם זה אומר שאנחנו הולכים לראות דברים אפילו יותר מדהימים? רק הזמן יגיד"

     

    גייבן ממשיך לדבר ולהוסיף על הרמה הנמוכה של המציאות המדומה הקיימת כרגע וכי אף אחד לא באמת מתלהב ממה שקורה, הוא מעוניין לבדוק את הגבולות של המציאות המדומה אך זה לא בהכרח יועיל לכיסנו אך הוא טוען כי ברגע שיהיה משהו באמת מעניין ומהפכני בתחום הזה שום דולר לא ישנה.

    MitMan

    תחביבים: משחקי MOBA וeSports
    המוטו שלי לחיים: אם החיים נותנים לך לימונים, אתה שיכור.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...