עבור לתוכן
  • חדשות

    Xbox Series X הוכרז!

    מייקרוסופט הפתיעו אותנו עם הכרזה חדשה ל־"Xbox Series X". הדור החדש של קונסולת ה־Xbox.

    הקונסולה החדשה הפתיעה את כולם,העיצוב,המפרט,ואפילו הרזולוציה שהקונסולה מציגה. 
    לאחר ככמה חודשים מההכרזה הראשונית של "Project Scarlett" ההכרזה הגדולה שלא ציפינו אליה הגיעה. בטקס "The Game Awards 2019" עלה הטריילר הראשוני של הקונסולה,בטריילר ניתן לראות משחקים מוכרים ברזולוציות גבוהות,תמונות שנראות כמעט מציאותיות,ואפילו טיפת חיים בכל תמונה ושניה שחולפת בסרטון. 

    לצפיה בטריילר ההכרזה: 



    לאחר טריילר ההכרזה הוכרז גם רוב המפרט של הקונסולה,יש כמה חלקים שלא נחשפו אבל הם יחשפו במהלך 2020. מייקרוסופט אמרו שהקונסולה החדשה תהיה פי 4 חזקה מ־Xbox x בכוח ה־ CPU שלו ויכיל כוח כפול ב־GPU לעומת Xbox X. לקונסולה יש מעבד Zen 2 תוצרת AMD עם ארכיטקטורת Radeon RDNA, לקונסולה יש זיכרון GDDR6 וכונן SSD שלא סופר עליו הרבה חוץ מזה שהוא יגרום לשיפור משמעותי בזמן ההטענה של משחקים (מה שאומר שלא נצטרך יותר להספים A בשלט בשביל שהמשחק יטען). בנוסף, מייקרוסופט הכריזה על תמיכה ברזולוציה של עד ל־8K ב־120hz עם "Ray tracing".


    לקונסולת האקסבוקס החדשה אין הרבה יחודיות,יש לה מפרט כמו של מחשב, היא נראת כמו מחשב, ומחשב עדיין יותר טוב ממנה. מייקרוסופט לא כיוונו לאזור של קונסולה מיוחדת, הם פשוט יצרו מחשב שיש עליו את הסמל של Xbox. הקונסולה נראת מאוד דומה למחשב והמפרטים כן דומים,אך לאקסבוקס יש את היחוד שלו עם התמיכה ב־8K ב־120FPS שזה דבר שלא לכל מחשב במחיר זול עולה (פחות מ4000 ש"ח).


    לסיכום,מייקרוסופט יצרו משהו מיוחד שלא ראינו, הולך לקחת לנו זמן להתרגל לעיצוב הטפשי של הקונסולה אך בסופו של יום היא כן מביסה הרבה מאוד מהמחשבים שיש לנו בבית. הקונסולה תוכרז ב2020.
    מסכימים איתי? יש לכם דעה אחרת? כתבו לנו 
     

    Liel442

    תחביבים: אין.. זאת הסיבה שאני בצוות
    המוטו שלי לחיים: אל תלמדו מ"מוטו" של אנשים אחרים חוץ מעצמכם

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...