עבור לתוכן
  • PC

    העונה החדשה Operation RIPTIDE במשחק CS:GO רק יצאה, והיא לא מפסיקה להפתיע אותנו!

    עדכון מטורף או אכזבה חדשה?

    העונה החדשה "Operation RIPTIDE" ועדכון למשחק CS:GO יצאו ביחד בתאריך 21.9, ואיתם יצאו המון שינויים במשחק החל משרתי משחק פרטיים ועד לדמויות חדשות, סקינים לנשקים ומדבקות. העונה הגיעה עם כותרת מאוד גדולה של חברת "Steam", המכריזה על שרתי משחק פרטיים בין חברים באמצעות שימוש בקוד האישי של המשחק המאפשר לפתוח משחק פרטי ולהזמין אנשים באמצעות הקוד שלהם. בעדכון החדש יצא מגן חדש וראשון מסוגו לטובת יחידת ההגנה של המשחק "CounterTerorist", ששמו "Riot Shield" העולה 1100$ (כסף של המשחק) בעל הגנה מפני יריות ברוב הגוף חוץ מראשו של השחקן, המגן עמיד בצורה טובה ליריות והוא זז עם כיוון השחקן. בנוסף, בעדכון יצא אפשרות להורדת כל סוגי הפצצות הניתנות לרכישה, דבר זה יכול לתת אפשרות זיוף לפצצות שמתפרש ליתרון וחיסרון בקרב השחקנים.

    העונה החדשה "Operation RIPTIDE" עולה כ48.75 ש"ח- 15.1$ דולר, המבצע מגיע עם 16 שבועות אשר בכל שבוע יוצאות כמות של משימות חדשות.
    קבלת התגמולים/פרסים מתבצעת לפי כוכבים שניתן לרכוש, או לעשות את המשימות השבועיות ולקבל אותם. לכל בן אדם יש בחירה בקבלת התגמולים לבחור איזה תגמול הוא רוצה.
    התגמולים והפרסים בעונה הזאת הם, תיבה מיוחדת של המבצע החדש, סט דמויות חדשות, שני אוספי מדבקות, טלאים ("Patches") ונשקים מ־4 סוגי קולקציות. הקולקציה הראשונה "THE 2021 TRAIN COLLECTION", הקולקציה השנייה "THE 2021 MIRAGE COLLECTION", הקולקציה השלישית "THE 2021 VERTIGO COLLECTION" והקולקציה הרביעית והאחרונה היא "THE 2021 DUST 2 COLLECTION".
    image.thumb.png.d6ec854465287aeecece99d938d0bd5e.png

    בעדכון החדש יצאה אפשרות לבחור את אורך המשחק שלך לפי 3 אפשרויות, משחק קצר הבנוי עד 9 ניצחונות בסיבובים לאחת מהקבוצות (כמו המוד "Wingman"), משחק ארוך הנמשך עד שהקבוצה הראשונה מגיעה ל־16 ניצחונות (משחק רגיל כמו "Competitive and Casual"), והאפשרות האחרונה היא שילוב שני סוגי המשחק לסוג משחק אחד, היכול למצוא משחק קצר או משחק ארוך למען חיפוש מהיר לשחקן.
    עם העדכון יצא שינוי גדול למוד "DeathMatch" המחולק גם הוא ל 3 אפשרויות, קבוצה נגד קבוצה (הקבוצה הראשונה שתגיע ל100 נקודות תנצח), הקבוצה בעלת הכי הרבה נקודות תוך 10 דק, והמשחק הרגיל של ה"Deathmatch".
    image.png.feb7f7fef93c209c7b0f4ed6c08c3e8a.png

    יציאת העדכון החדש הביאה איתה המון שינויי משחק שרוב השחקנים לא ציפו להם. משינוי זמן הראייה לאחר המוות, ועד חסימה המפריעה במפה "Dust".
    ראיית המשחק לאחר המוות השתנתה מ־3 שניות ל־2 שניות, שינוי שלא נשמע כל כך משמעותי, אך הוא עצום. הרובה "M4A1-S" קיבל שינוי לטובה בכמות הנזק ליריב, בעבר הרובה היה פוגע 23 "Damage"(נזק לחיים של היריב המשוריין) ו־28 לבטן היריב אם השריון בטווחים בינוניים, וכעת הרובה מוריד 26 "Damage" לחזה של היריב המשוריין והוא מוריד לבטנו 33 "Damage" בטווחים בינוניים.
    האקדח הידוע "Desert Eagle" קיבל הורדה משמעותית בנזק שהוא גורם ליריבו. הנזק לפני העדכון היה כ־63 נזק ליריב, וכיום הוא 53 נזק ליריב, בנוסף לעובדה שטווח הפגיעה ביחידות השתנה והוא קצת יותר נמוך ממה שהיה לפני העדכון.
    שני האקדחים "Dual Elites" ירדו במחירם מ־400$ (כסף משחק), ל־300$ (כסף משחק).
    image.thumb.png.9025132e467d4336f2d8934f094ee982.png

    בעדכון החדש יצאו מפות חדשות לרוב המודים הרשמיים של המשחק החל מ"Competitive" ועד ל"Deathmatch".
    למוד "Danger Zone" יצאה מפה חדשה בשם "Country", למודים "Competitive" ,"Casual" ,"Deathmatch" נוספו מפות חדשות בשם "Basalt" ,"Insertion II". והמפות
    "Ravine", "Extraction" נוספו למוד "Wingman".
    למפה "Dust 2" יצא שיפוץ החוסם את הראייה לכיוון אמצע המפה מנקודת המט של ההגנה ("Counter-Terorist") שהוא נראה כמו בלוק לבן גדול, יצא עוד שיפוץ בצד ב של המשחק (B back site), המנורה שעמדה מול הכניסה של המחבלים ("Terorist") עברה לצד הפנימי.
    במפה "Inferno" יצא שינוי לפני התחלת המשחק בחימום־1V1, החלפת השער בצד א (A site) מכניסת המחבלים ("Terorist") ותיקון באגים.
    למפה "Ancient" יצאו כמה עדכונים, הגדלת השטח בשני האזורים של הטמנת הפצצה ושינויים בנראות בחלק מאזורי המפה.
     

    itamar12343

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...