עבור לתוכן
  • PC

    עדכון חדש מגיע ובגדול לחנות המשחקים Steam

    תמיד אפשר לצפות להפתעות עם Steam

    כיום "Steam" היא חנות המשחקים הפופולרית ביותר, היא מוכרת בזכות מבחר המשחקים הרחב שהיא מציעה. העדכון האחרון של "Steam" גרם לאיתור וניהול אחסון קבצי המשחקים להיות נוח יותר, ובנוסף גרם לשיפור בתור הורדת המשחקים. אי אפשר שלא לשים לב שחנות המשחקים "Steam" נוחה ביותר למשתמשים בשל העיצוב שלה והאפשרויות הרבות הקיימות בה, אך עדיין קיימות בעיות רבות המסתתרות ויכולות לפגוע בחוויה של המשתמשים, בינהן הורדת קבצים מסויימים למשחקים ותור ההורדות של המשחקים. למרבה המזל, העדכון האחרון של "Steam" מטפל בבעיות אלה.
    image.thumb.png.47d4a986edbaac8bdaecd51d15361a42.png

    כרגע מציאת קבצים ב־"Steam" יכולה להיות כמו "לחפש מחט בערימת שחת", בצורה לא נוחה ומסודרת, ואף אתה כבר מגיע למצב בו אפילו אתה מבולבל ולא מבין מה אתה צריך לחפש. עוד יותר קשה לחפש קבצים הנמצאים בכוננים שונים במחשב, להרבה משחקני המחשב כיום יש כוננים חיצוניים בהם הם מורידים משחקים בעקבות חוסר מקום בכונן הנמצא בתוך המחשב. העדכון החדש, הופך את חווית המשתמש להרבה יותר נוחה וקלה, בכך שגורם לניהול הקבצים שלך להיות יותר קל ולמצוא משחקים שאתה מחפש בקלות.
    image.png.d7528a3a4a588c22913c511db7525ceb.png

    הפתיעו אותנו עם עוד שינוי לא פחות מרכזי ועיקרי בעדכון, השינוי הוא שינוי בתור ההורדות של המשחקים. לפני העדכון התור של הורדות המשחקים היה יכול להיות מאוד מבלבל ולא נוח, במיוחד מפני שהסדר של ההורדות לא היה ברור ובדומה לכך גם ההתקדמות שלהן. בניגוד לכך, תור ההורדות המעודכן הרבה יותר מובן ונותן יותר פרטים על ההתקדמות של ההורדות, ועוד פרטים חשובים וחדשים. כמו כן, הוא מאפשר לתור ההורדות להיות לפי הסדר שאתה בוחר, לפני העדכון הדרך לשנות את התור הייתה להעביר את המשחק להיות אחד למעלה בתור, אך עכשיו זה כבר לא כך, כי הם החליטו לתת לנו חופש בחירה ואפשרות להעביר כל משחק לכל מקום בתור לפי רצוננו. זה לא סוד, עדיין קיימות המון בעיות והמערכות של "Steam" לא מתאימות לכולם, ואף מדיניות החזרת הכספים שלה גרמה לאחד המתכנתים של החנות לעזוב אותה לגמרי. אך כאשר "Steam" מחליטים לתקן בעיות ולשפר את החנות, אנחנו יכולים רק להגיד תודה. נדמה כי שינויים אלו יעשו רק טוב לחנות וישפרו אותה, ואנו יכולים רק לקוות שחנות המשחקים "Steam" תמשיך ותביא לנו עוד עדכונים שירעננו וישפרו את החנות.

    BenZZZ

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...