עבור לתוכן
  • PlayStation

    המשחקים החדשים של PlayStation Plus לחודש ספטמבר 2021

    המנוי PlayStation Plus מפתיע כמו תמיד

    כמו בכל חודש מנוי ה"PlayStation Plus" מחלק לכם משחקים חדשים ישר לקונסולה שלכם. החודש יש לכם שלושה משחקים חדשים ומשחק אחד אקסקלוסיבי ל־"PlayStaiton 5". 

     

    המשחק הראשון הוא "Overcooked: All you can eat"־ המשחק האקסקלוסיבי לפליסטישן 5. המשחק הוא משחק קבוצתי שבמהלכו תהיו צריכים לנהל מסעדות במקומות שונים ולהכין כמה שיותר מנות מיוחדות כנגד הזמן. המשחק הוא משחק שעלול לגרום לכם להיות לחוצים ולמצוא שיטות יחודיות לעבירת השלבים. אחת השיטות הטובות ביותר למשחק הזה היא לשחק עם חברים שלכם, ובכך כל אחד יוכל לבצע מספר קטן יותר של מטלות כדי להכין את מספר הארוחות הגבוה ביותר מבלי לפשל במהלך ההכנה. הגרסה הזאת של המשחק היא שילוב בין המשחק הראשון והמשחק השני, מסדרת "Overcooked", הבאה עם כל התוספות במשחקים הקודמים, ובנוסף אך ורק לגרסה זאת מספר נוסף של שפים, מפות ואתגרים שונים. במשחק יש מעל ל200 שלבים שונים בעלי מבנה שונה, וגם המשחק עצמו תומך ב־"CrossPlay", זאת אומרת שניתן לשחק גם עם חברים מהמחשב או מכל פטלפורמה שניתן לשחק במשחק.

    image.png.62a4a339dea9df4f2e778e9feb29a138.png

    המשחק השני הוא "Hitman 2". שבמהלכו תשחקו בתור "סוכן 47", חייל שהונדס גנטית כדי להפוך להיות המתנקש החזק ביותר. במהלך המשחק אתם תעברו בין שלבים ארוכים שתהיו צריכים דרכם להרוג אנשים הנמצאים ברשימת החיסול שלכם. חשוב להזכיר כי המשחק דורש מחשבה רבה ודיוק. זאת אומרת שקודם כל תהיו צריכים לחפש את האנשים או משימות צד כדי להרוג אותם, ואחר כך תבנו את הרצח בשלבים עד שתגיעו למטרה ותהרגו אותה. במהלך המשימות תוכלו להתחפש לאנשים אחרים, להרעיל את האוכל שלהם או לפוצץ את רכבם והכל במטרה שיחשבו שהסיבה הייתה טעות ואינה ניסיון התנקשות. בנוסף חשוב לדעת שתוכלו לסיים את השלבים במשחק בעשרות דרכים שונות ואין דרך אחת מקובלת לעשות זאת. 

    image.png.578d7546e25a3a42354359baac75f343.png

    המשחק השלישי הוא "Predator: Hunting Grounds" והוא זמין ל־"PlayStation 4". המשחק הוא משחק בסגנון יריות רב משתתפים, אבל שתי הקבוצות אינם זהות בכמות המשתתפים. זאת אומרת שבצד אחד יש משתתף אחד שנקרא "משמיד" שיש לו יכולות מיוחדות רבות מאוד ומטרתו היא להרוג את ארבעת הלוחמים האחרים, ומטרתם של הלוחמים היא או להרוג את ה־"משמיד" או לאסוף מידע באזור המפה כדי להביס קבוצה של מורדים הנשלטים על ידי המשחק.

     

    עוד מעט מגיע סוף החודש לכן אנו ממליצים לכם לרוץ לקחת את המשחקים בהקדם האפשרי, כי אלו משחקים טובים שאין לדעת אם יחזרו בעתיד.

    RedScarf

    תחביבים: תכנות, לשחק במשחקי מחשב, לדבר בדיסקורד, כתיבה ועוד.
    המוטו שלי לחיים: Appear weak when you are strong, and strong when you are weak.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...