עבור לתוכן
  • PlayStation

    המשחקים החינמים של אוגוסט ל־PlayStation Plus הגיעו ובגדול

    משחקים החינמים של אוגוסט ל־PlayStation Plus כבר כאן

     כמו בכל חודש משחקי ה־Playstation Plus מתחדשים וניתן לקחת אותם החל מהיום. החודש יש שלושה משחקים מהמנוי, 2 משחקים אקסקלוסיבים לפלייסטיישן 4 ומשחק חינם לכולם.

     

    המשחק Plants Versus Zombies: Battle for Neighborville הוא אקסקלוסיבי אך ורק לפלייסטיישן 4. המשחק הוא חידוש של המשחק הישן Plants Versus Zombies שהיה קיים לסמארטפונים, בגרסת תלת מימד גוף שלישי. במשחק תוכלו לשחק במצבים שונים לדוגמה, המצב Turf TakeOver שניתן לשחקו בקבוצות של 12 שחקנים, במטרה להצליח לבצע את המשימה כמו לזרוק פצצות על הבסיס של האויב. עם זאת עדיין תצטרכו למצוא שחקנים לשחק נגדם, ולפעמים גם איתם. חוץ מהמצב משחק הקודם, יש לכם אופציה לעשות קרבות PVP נגד שחקנים אחרים בסגנון BattleRoyale.

    876855032_DesktopScreenshot2021_08.06-15_52_17_54.png.5c7645c001a10a0ae31a9d4fd64b105a-min.png.42352709248a005eb71f50b1c07d4e4f.png

    המשחק השני נקרא Tennis World Tour 2. במשחק תוכלו לשחק כשחקן טניס מתחיל ובסופו של דבר תובילו אותו לקרירה עולמית, בעזרת נצחונות בטורנירים. חשוב לדעת שהמשחק בנוי על כרטיסים הגורמים לשחקן לקבל יתרונות משמעותיים ואינו בנוי על יכולת רבה, אלא על מזל והתמדה.

     

    המשחק השלישי נקרא Hunters Arena Legends, במשחק יש 2 מצבים עיקריים שתוכלו דרכם לשחק. המצב הראשון הוא BattleRoyale והמצב השני הוא דו קרב בין שחקנים. בניגוד לרוב משחקי ה־BattleRoyale הקיימים, המשחק מתמקד בשימוש בנשקים קרים לטווח קרוב (melee). בניגוד למשחקים רבים משחק זה לא בנוי על הספמת כפתורים והוא מקדם שימוש בדרכים בעלות מחשבה גבוה יותר כמו שימוש בקומבואים, התחמקות ותשומת לב לסביבה. במצב הדו קרב והבאטל רויאל הדרך לנצח את האויב היא בעזרת העפתו מהזירה או הריגתו. חוץ ממצבים אלו אתם יכולים לשחק נגד בוסים שיביאו לכם ציוד מאוד טוב במידה ותנצחו אותם.

    המשחק הרביעי הוא משחק חינמי לניסיון של 4 ימים, עד ה־9 לאוגוסט לרוב הפלטפורמות הקיימות בשוק (Ps, Xbox, PC) ושמו FarCry 5. כמו כל סדרת FarCry זהו משחק יריות מגוף ראשון. סיפור המשחק מתחיל בכך שאתם מנסים לעצור מנהיג כת הנמצאת בצפון ארה"ב ונקלעתם לצרה במהלך הנסיון לעצור אותו. במשחק תנסו לתפוס את המנהיג של הכת ולשחרר את האזור מהשליטה שלו, אך קודם לכן תהיו צריכים להביס את ה"ילדים" של מנהיג הכת השולטים על האזורים במפה. חוץ מזה ניתן לשחק את המשחק ב־CoOp עם חברים. בנוסף למי שלא הספיק לסיים את המשחק הוא כרגע נמצא במבצע גדול מאוד בחנות של פלייסטיישן.

    RedScarf

    תחביבים: תכנות, לשחק במשחקי מחשב, לדבר בדיסקורד, כתיבה ועוד.
    המוטו שלי לחיים: Appear weak when you are strong, and strong when you are weak.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...