עבור לתוכן
  • PlayStation

    מנוי ה-PS5 של נובמבר בדרך והוא עומד להיות שווה מתמיד!

    הכניסה ל־PS5 של Grand Theft Auto Online

    בכל יום רביעי האחרון של כל חודש, סוני מכריזה על חבילת משחקי ה-PS Plus החינמית של חודש הבא. במקרים נדירים, סוני משנה את הדרך שלה ויוצאת עם ההודעה בשלב יותר מוקדם של החודש, אבל אך ורק במקרים נדירים. עד עכשיו, מקרים אלו קרו בנוגע למשחקי ה-PS plus החינמיים בPS5, כמו שהיה עם מספר משחקים בעבר. אך כרגע ככל הנראה משחק ה-PS Plus החינמי שיגיע בנובמבר לא בטוח יחשב לאחד המשחקים החינמיים של אותו חודש, אלא יכלל בקטגוריה שונה. מחשבה זו הגיעה כאשר נזכרו הצרכנים בתדירות שבה משנה סוני את דרכיה לחשוף את משחקי ה-PS Plus החינמיים.

    image.png.39bad4ddc4e6b03c3eb95efe76932911.png

    שנה שעברה, סוני אמרה שגרסת האונליין של Grand Theft Auto 5 יגיע לפלסטיישן 5 בחינם, אך לצערם הרב של מעריצי ה-GTA תוכנית זאת לא הלכה במתוכנן, וכעת נודע לנו שהחליטו לשחרר ב־11 בנובמבר. החשיפה של סוני על היציאה של  Grand Theft Auto 5 ל־PS5 כללה הטבות למען שחקני פלייסטיישן. הטבות הם לקבל את גרסת ה־Online של Grand Theft Auto בחינם, או לדוגמא גיימרים שמשחקים ב־PS4 יקבלו מיליון דולר במשחק במשך כל חודש בין Future of Gaming לבין ההשקה של GTA Online ב־PS5. לא ניתן לשחק ב־GTA Online ללא PlayStation Plus. לא כל מי שיש לו  PS5 יקבל Grand Theft Auto Online בחינם, מכיון שכל משחקי ה־Online דורשים מנוי בכדי לשחק בהם, כך שבכל מקרה בשביל לשחק  ב־GTA Online הוא יצטרך מנוי.  ההשערה היא, שהמשחק  Grand Theft Auto Online יהיה כמשחק PS Plus חנמי לחודש נובמבר, אבל בשלב זה אין לדעת, אולי סוני פשוט הכניסו בתור בונוס.

    image.png.95e952493648704600adb7a6ba4c722e.png

    בשלב זה, יש לשחקני הPS5 הרבה למה לצפות מהמנוי, ברגע שנובמבר 2021 יגיע, אם GTA Online אכן יהיה משחק של ה־PS Plus. כרגע אנו יכולים לצפות מהמנוי לא רק את הגרסה של הדור הבא, אלא גם לנסות את שאר המשחקים של ה־PS Plus שיצאו באותו חודש. המשחקים לא הוכרזו עדיין, אבל ככל הנראה יהיו מורכבים משני משחקים מהקונסולה PS4, ומשחק PS5 אחד. לבינתיים אפשר לצפות למשחקים החינמיים של חודש אוגוסט 2021 אשר יצטרפו ב־3 באוגוסט.

    ELIAV2652

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...