עבור לתוכן
  • עדכונים

    מה חדש ב־Call of Duty: Modern Warfare?

    לאחר עיכוב קטן, עדכון 1.18 באוויר!

    לאחר שהעדכון האחרון למשחק Call of Duty: Modern Warfare התעכב בכמה ימים, העדכון הגיע אלינו יחד עם מפה חדשה ודמות למצב ה־Multiplayer, וכמו כן נשקים נוספים למצב ה־Battle Royale החדש. העדכון זמין כעת להורדה בכל הפלטפורמות, ומשקלו הוא כעשרים ג'יגה (תלוי בפלטפורמת המשחק).

     

    העדכונים למצב ה־Multiplayer כוללים מפה חדשה בשם Khandor. במפה איזורים מגוונים שמתאימים לכל סגנון משחק, בין אם אתם מעדיפים לשחק עם רובה צלפים, שוטגאן או SMG. גודל המפה הוא בינוני, והיא מתאימה לקבוצות של שישה שחקנים. המפה זמינה כעת תחת רשימת המפות Hideout: 24/7, ובמידה ותרצו ללמוד עוד על המפה תוכלו לעיין בבלוג בו פורסמו פרטים נוספים על המפה.

     

    בעדכון הגיעה אלינו גם דמות חדשה בשם Talon (טאלון). את הדמות ניתן לפתוח דרך חנות המשחק במחיר של 2,400 קרדיטים (כ־80 שקלים). החבילה כוללת את Talon, שני נשקים, שעון, סכין, מספר עצמים קוסמטיים לעיצוב הכרטיס האישי, שתי רמות ב־Battle Pass ו־Indiana (אינדיאנה) - כלב הציד של טאלון. אינדיאנה יופיע במהלכי הסיום של הדמות, אותם מפעילים על ידי התגנבות מאחורי האויב והחזקת מקש ה־Melee attack. 

     

    unknown.png

    (Talon Operator Bundle)

     

    גם גרסת ה־Battle Royale הפופולארית עודכנה. נוספו ארבעה נשקים חדשים שהיו כבר בגרסת ה־Multiplayer. הנשקים הם שוטגאן ה־725 הפופולארי, קלעי הסער EBR-14 ו־MK2 Carbine ואקדח .50 GS. הנשקים זמינים כעת במצב ה־Battle Royale בתיבות ומקורות הציוד השונים.

     

    מה החלק האהוב עליכם בעדכון? אתם משחקים במצב ה־Battle Royale החדש? שתפו אותנו בתגובות!

    • אהבתי 2
    Bison

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...