עבור לתוכן
  • עדכונים

    עדכון העונה החדשה בברול סטארס

    דמות חדשה ומטורפת בקרוב מגיעה למשחק!

    לפני יומיים הראתה Supercell את העדכון החדש ל־Brawl Stars, בלייב ביוטיוב. מה שסיפרו לנו עד עכשיו זה שתהיה עונה חדשה שמתוכננת להתחיל ב־1 לפברואר אך עשוייה להדחות עקב סיבות לא ידועות. בעדכון החדש הראו לנו את העונה החדשה ואיתה את השחקן החדש "המפקד רופס", בנוסף לזה עם הבאטל פאס יגיע סקין חדש לדאריל ולדמות החדשה, שתוכלו לפתוח בחינם אחרי שקניתם את הבאטל פאס כאשר תגיעו לרמה 70.
    image.png.9b5fcac48ab31aab0cc2d2cbf0de79dc.png

    הדמות החדשה תוכל לירות שתי יריות בו זמנית שכל אחת תוריד בסביבות ה־700 חיים וגם הן יוכלו להיעדף מהקירות ולהמשיך לפגוע בשחקנים אחרים כמו אצל ריקושט. עד כה ידוע שברמה הכי משופרת לדמות יהיו בערך 4500 חיים, את הדמות החדשה אפשרי להשיג מהתיבות אחרי שהעונה תסתיים ותתחיל העונה השישית. המהלך המיוחד של הדמות הוא לזמן מטאוריט שיפגע באנשים שהוא נופל עליהם, עד כה לא ידוע כמה חיים הוא יוריד אבל אחרי הנפילה שלו הוא משאיר שיקוי שמחזק את השחקן שאסף אותו ב-20% מבחינת כמות החיים וגם ב-20% מבחינת הדמג' וזה ישאר ככה עד שהשחקן שאסף את השיקוי מת.
    image.png

    כמו כן בנוסף לזה יצאו גם ארבעה סקינים חדשים, הסקין הראשון הוא ל־Bull אשר יקרא Space ox וככל הנראה יעלה 80 יהלומים, הסקין השני שיצא הוא ל־Colette אשר יקרא Novigator שגם כמו כן יעלה 80 יהלומים, הבראולר האחרון שיצא עליו סקין שאפשר לקנות ביהלומים הינו Spike אשר יקרא Dark Lord וככל הנראה יעלה כ־‏150 יהלומים. בנוסף לזה הוסיפו גם סקין חדש לקארל שיעלה 10000 נקודות כוכב ושמאוד דומה לסקין של קארל הפיראט אבל יותר כהה. הסקין האחרון שהראו לנו היה ל-לו שייצא בוולאנטיין וכרגע לא ידוע מה יהיה מחירו.

    merge_from_ofoct.thumb.jpg.8bf619cc0afda0228d656a248dabe342.jpg

    בנוסף לזה הודיעו גם שה-Championship חוזרת ואיתה כל מני פרסים שווים. Supercell יצאו בהודעה רשמית שבתום העונה החדשה הסקינים שיצאו למשחק בשנת 2019 כבר לא יהיו זמינים יותר אבל אפשר יהיה לקנות אותם במשך העונה וגם הם יהיו ב-50% הנחה, עם יצאתם של שמונה גדג'טים חדשים שמתוכננים לצאת שניים מהם כל שבוע והקהילה תוכל לבחור מי יהיו השניים שיצאו ראשונים, כמו כן הוצגו גם עוד שישה בראולרים שהאימוג'ים שלהם יהיו עם אנימציה שהם: Piper, Jessie, Pam, Bibi, Spike, nita וגם יצאו אימוג'ים חדשים לכבוד השנה הסינית החדשה.
    image.png.6d0fb4acf0757bd2c7bb61816232afff.png
     

     

     

    s1ms1m

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...