עבור לתוכן
  • עדכונים

    עדכון חדש למשחק No Man's Sky מביא איתו כלי יצירת סאונד

    מכשיר ה-ByteBeat החדש יאפשר לכם ליצור מוזיקה משלכם ולשתף אותה עם שאר השחקנים.

    המשחק "No Man's Sky" קיבל עדכון חדש לאחרונה הכולל אזור המציג בסיסים מיוחדים של שחקנים, משימות חדשות בכל סוף שבוע ועוד מספר פיצ'רים חדשים, אך המטרה המרכזית של העדכון היא מכשיר ה-ByteBeat. מכשיר זה יאפשר לכם ליצור מוזיקה משלכם בתוך המשחק ולנגן אותה. צפו בהכרזה:

     

     

    כפי שראיתם, מכשיר ה-ByteBeat יאפשר לכם ליצור מוזיקה משלכם. כאשר תמקמו את המכשיר, הוא מייד יתחיל להפיק צלילים אקראיים. הנוסחאות של המכשיר בנויות מגלי קול פשוטים עליהם ניתן לשלוט בעזרת מתמטיקה, אך במידה ואין לכם ידע במוזיקה כמוני, תוכלו להשתמש בתכנית Sequencer מובנת ופשוטה, בה תוכלו לבנות כל מנגינה שתרצו. ל-Sequencer אין הרבה אפשרויות, כך שגם אם אין לכם הרבה ידע בהפקת מוזיקה תוכלו עדיין להשתמש בו וליצור מנגינות משלכם, או אפילו סתם לנסות ולכתוב מחדש את התווים של השיר האהוב עליכם. בדף העדכון המפתחים כתבו "אנחנו אוהבים לשחק עם צעצועי מוזיקה ולהתנסות בתוכנות פשוטות, ואהבנו את הרעיון של יצירת משהו שיעודד כל אחד ליצור צלילים מיוחדים".

     

    Sequencer.png

     

    כמו כן, במידה ותרצו ליצור איזור נחמד להשמיע בו את המוזיקה, תוכלו לקשר קוביות אור למוזיקה שלכם ותוך כדי שתתנגן המוזיקה האורות יעבדו לפי הקצב שלה, דבר שיכול להיות נחמד ליוצרי תוכן שינצלו את הכלי לשימושים שונים. העדכון זמין כעת בפלטפורמות השונות. מה דעתכם על העדכון? במידה והתנסתם בו אתם מוזמנים לשתף את התוצאות שלכם בתגובות.

    Bison

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...