עבור לתוכן
  • עדכונים

    עדכון סוף השנה מגיע ל־Pokémon GO

    כל מה שהשחקנים ביקשו בעדכון אחד!

    כמו בכל שנה מגיע לפוקימון גו עדכון סוף שנה, השנה העדכון גדול מהרגיל והוא העדכון שכולם חיכו לו. האיוונט מחולק להרבה מאוד איוונטים קטנים שיצטרפו למשחק בזמנים שונים. העדכון הראשון והגדול ביותר הוא: הצטרפות דור 6 למשחק. בעולם של פוקימון יש נכון לעכשיו 8 דורות שכל דור מכיל פוקימונים אחרים, בפוקימון גו יש כרגע את דור 1 עד 5. בתאריך ה-2 לדצמבר הפוקימונים מדור 6 יתווספו למשחק ויהיה ניתן לתפוס אותם. בנוסף לשחרור דור 6 מה-2 לדצמבר עד ה-8 לדצמבר, יהיה אירוע הפתיחה של דור 6, האירוע יכלול השתגרות מוגברת של פוקימונים מדור 6, וקבלה גבוה יותר של סוכריות מכל תפיסה של פוקימון מהדור החדש. Chespin, Quilladin, Chesnaught, Fennekin, Braixen, Delphox, Froakie, Frogadier, Greninja, Bunnelby, Diggersby, Fletchling, Fletchinder, Talonflame, Litleo, ו־Pyroar הולכים להיות הפוקימונים שתוכלו למצוא מהדור החדש, ועוד הרבה מאוד אחרים כמובן.

     

    שינוי קטן במשחק הוא עדכון העונות, הוא יכלול פוקימונים שישתגרו יותר בעונה המתאימה להם, וסטיילים מיוחדים של פוקימון לפי העונה. עדכון הליגות יצטרף אליו בנוסף. הוא ירחיב את מספר הליגות במשחק ויביא לנו פרסים טובים יותר בליגות. החלק האחרון של העדכון הוא עדכון הרמות, עד היום יש במשחק 40 רמות והרבה אנשים נמצאים כבר ברמה 40, בדצמבר הולכים להתשחרר עוד 10 רמות נוספות ותוכלו להגיע ללבל 50. בנוסף לכך עד היום ניתן היה לפתוח פוקיסטופים (PokeStops) מלבל 40 מעכשיו ניתן לעשות זאת מלבל 38.

    חוץ מכל העדכונים האלו אנו מצפים ליום קהילה שיכיל את כל ימי הקהילה של השנה בדיוק כמו שנה שעברה.
    ooDDMxivx3G21baiCaJdhx_yEVXdfUzQaVYxm8RF
    אז מה אתם חושבים על העדכון? ספרו לנו בתגובות!

    Orisygal

    תחביבים: גיימינג
    המוטו שלי לחיים: כשאתה מבולבל זרת אל על!!

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדכון מעולה והגיע הזמן שיוציאו את העדכון הזה, חבל שלא הורידו בכמות אקספי שצריך לרמה 40 כדי להקל על האנשים ברמות הנמוכות.

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...