עבור לתוכן
  • XBOX

    המשחקים החדשים של Xbox Games with Gold לחודש אוגוסט

    משחקים החינמים של אוגוסט ל־Xbox Games with Gold כבר כאן!

    בכל חודש המנוי Xbox Games with Gold מעניק לכם משחקים לקונסולה שלכם בחינם. החודש יש ארבעה משחקים שניתן לקחת בחינם, חלק ניתן לקחת מהיום וחלק ב15 לחודש. שווי המשחקים הוא 130$ בחנות.

     

    המשחק הראשון הוא Darksiders III זהו משחק בסגנון Hack and Slash קלאסי זאת אומרת שתלחמו אך ורק עם נשקים בטווח קרוב (melee). המשחק ברמת קושי בינונית עד קשה. אתם תגלמו את Fury אחת מן ארבעת הפרשים של האבדון, במטרה לצוד את שבעת מפלצות המוות. כדי לצוד אותם תסתובבו בעולמות שונים ויחודיים ותשמשו בשוט ויכולות קסם כדי להחזיר את האיזון בין הטוב לרע ביקום.

    image.png.7499db739e6f8dc1bd6524d493911ea7.png

    המשחק השני יהיה ניתן לקבלו החל מה־16 בחודש ושמו Yooka Laylee. המשחק בסגנון משחקי פלטפורמה תלת מימדית בסוף שנות ה90 של המאה הקודמת. במהלך המשחק תשחקו את הדמויות Yooka ו־Laylee, ותנסו לעצור את הנבל Capital B, שמטרתו היא להעלים את כל הספרים בעולם. כדי לעצור אותו תסתובבו בעולם פתוח המלא בפאזלים ושלבים יחודיים במטרה להביס את האויב Capital B.

    המשחק השלישי הוא Lost Planet 3 וזמין עד ה־15 לחודש. המשחק הוא משחק מסוג Action יריות בגוף שלישי. המשחק חוזר למקורות של הסדרה ומספר על העבר של סדרת המשחקים. במהלכו תשחקו עם הדמות Jim Peyton שהוא מגלה את האמת הסודית של הסביבה המלאכותית E.D.N III.

     

    המשחק הרביעי הוא Garou: Mark of the Wolves. המשחק יהיה זמין החל מה־16 לחודש. זהו משחק הלחימה האחרון בסדרה הקלאסית Fatal Fury. במשחק ניתן לבחור בין תריסר דמויות בעלות יכולות מיוחדות שונות. במהלך המשחק תשתתפו בטורנירים רבים כדי לזכות בתואר אלוף האלופים.

    RedScarf

    תחביבים: תכנות, לשחק במשחקי מחשב, לדבר בדיסקורד, כתיבה ועוד.
    המוטו שלי לחיים: Appear weak when you are strong, and strong when you are weak.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...