עבור לתוכן
  • XBOX

    העדכון החדש של Xbox Series X מביא איתו שיפור משמעותי!

    עדכון חשוב לקונסולת ה־Xbox

    תאגיד "Microsoft", מפתחי Xbox, מפתיעים אותנו ומוציאים עדכון חדש לקונסולת ה־"Xbox Series X", בו הם מוסיפים מצבים חדשים כמו מצב לילה ולוח בקרה חדש באיכות 4K.

    השדרוג הראשון בעדכון הוא בלוח הבקרה הביתי המקבל שדרוג משמעותי ומציג איכות תמונה משופרת, בדומה לכך גם איכות מסך האפליקציות, מסך המשחקים, מדריך המשתמש של Xbox ועוד. בנוסף לכך Xbox אמרו כי להנחיות הכפתורים של המשחקים תהיה חדות גבוהה יותר וקריאת טקסט קלה וברורה יותר. במטרה שנוכל לראות את ההבדלים, "Microsoft" הציגו לנו תמונות להשוואת המצב הקודם והמצב הנוכחי, וכן אפשר לראות את ההבדלים בקלות.
    image.png.ff8df9fe752d1ef879f0b0eb38d5152f.png.f544dd3dc9efc2072cf4f5c5d43c4deb.png

    העדכון מוסיף עוד מגוון אפשרויות חדשות שישפרו את חווית המשתמש. אחד האפשרויות החדשות והמשמעותיות ביותר, היא מצב הלילה, שבעזרתו אתה יכול להתאים את גוון הצבע של התצוגה על פי בחירתך וההתאמה האישית שלך. עדכון זה יכול לשרת את הרצון ולשפר את החוויה של מגוון אנשים, כמו אנשים שיש להם רגישות למסכים בתצוגה בהירה. הם טוענים כי ההגדרות של מצב הלילה פועלות בכל הקונסולה מרמת המידע ועד המשחקים, אך אומרים שזה לא משפיע על הביצועים של המשחק, וגם כן לא ישפיע על המראה של צילומי מסך או קליפים. בנוסף לכך הם נותנים אפשרות להגדיר לוח זמנים שבו תוכל לבחור מתי תרצה שהמצב יפעל ומתי שהיה כבוי.

    image.png.48e996588081e0a30cc419bb8c777747.png

    העדכון מוסיף עוד תוספת קטנה שאמורה להקל על המשתמשים, והיא דרך מקוצרת להיכנס לתפריט ההגדרות. האופציה להיכנס לתפריט תופיע כאשר תלחץ על כפתור הבית בשלט. Xbox טוענים שזה יעלה את הנגישות להחליף במהירות הגדרות חשובות, מבלי לצאת מהמשחק שבו אתה נמצא. אי אפשר שלא להגיד שהעדכון ישפר באופן משמעותי את הקונסולה וישפר את החוויה של כל משתמשי ה־Xbox, ואפשר רק לקוות שהם ימשיכו ויוציאו לקהל המשתמשים עוד עדכונים שיעלו את העניין סביב הקונסולה.

    BenZZZ

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...